reede, 14. juuli 2017

"Rock Chick Reawakening" - Kristen Ashley

Sarja "Rock Chick" eellugu 
Peategelased: Daisy ja Marcus Sloane
Autor: Kristen Ashley
Originaalpealkiri: "Rock Chick Reawakening"
Kirjastus: Evil Eye Concepts, Incorporated
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2017
Lehekülgi: 207
Goodreads

Marcus Sloane näeb Daisyt ning on naisest lummatud. Kuna ajastus on vale, otsustab ta naisega tutvumise edasi lükata. Kui aga Daisy'ga juhtub midagi kohutavat, saab Marcusest naise kaitseingel.

Arvamus:
Kristen Ashley lühiromaan on ka üle 200 lehekülje pikk. Ei teagi, kas naerda või nutta. 😁
Igatahes oli see lugu armas ning vastas nii mõnelegi küsimusele, mis mul sarja lugedes oli tekkinud. Mulle meeldisid kõik need pisiasjad (ja ka suured žestid), mida Marcus naise heaks tegi ja ka tuttavad tegelased, kes loost läbi vilksasid.
Samuti oli väga huvitav lugeda Daisy päritolust ning miss Annamae oli lihtsalt võrratu tegelane. See peaks olema seadusega sätestatud, et iga tüdruku elus on vähemalt üks taoline naisterahvas.
Samas ei meeldinud mulle, kuidas autor Daisy traumast lihtsalt üle libises. Naise kiire toibumine ei tundunud reaalne. Ta elas üle midagi sellist, mis ei tohiks ühegi naisega juhtuda, sai kõvasti viga  ning kuna mingi rikas kutt saatis talle karikakraid ja kohtles teda austusega, oli ta valmis kohe mehega sängi hüppama. Ma ei tea. See jäi mind painama. 
Ja mis teema nende tobedate hellitusnimedega oli "honey bunches of oats"? Ma parem ei mainigi, kuidas Daisy oma intiimset kehaosa kutsus. Iga kord seda sõna lugedes libisesid mu mõtted pisikute ja mikroobide peale. Jube.
Epiloog jälle oli väga vahva.

Sarja raamatud:
"Rock Chick Reawakening"
"Rock Chick Revolution"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...