teisipäev, 27. juuni 2017

"Fangirl" - Rainbow Rowell

Autor: Rainbow Rowell
Originaalpealkiri: "Fangirl"
Kirjastus: St. Martin's Press
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta:  2013
Lehekülgi: 481
Goodreads

Lugemise väljakutse 2017: raamat, mida oled juba ammu lugeda tahtnud, aga mingil põhjusel pole veel lugenud

Cath on Simon Snow fänn. Tema ja ta kaksikõde Wren kasvasid nende raamatutega üles, kirjutasid sarja fan fictionit ning riietusid halloweeni ajal armastatud kangelasteks. Nüüd, kui õed on minemas kolledžisse, on Wren sarja fännamisest välja kasvanud, kuid Cath kirjutab siiani Simonist ja Bazist fännikirjandust, mis on muutunud äärmiselt populaarseks. 
Kui Wren teatab õele, et ta ei taha kolledžis tuba jagada, on Cath äärmiselt löödud. Ühtäkki on ta täiesti üksi, peab tuba jagama tõreda Reagan'iga, kelle sarmikas peika Levi rüüstab regulaarselt Cathi maiustustevarusid,  nägus kursakaaslane Nick tahab Cathiga koos lugu kirjutada, suhted õega aina  jahenevad ning neiu on tõsiselt mures oma isa pärast, kes kipub end niivõrd töösse matma, et unustab isegi söömise.

Arvamus:
See  raamat pakkus kuhjaga äratundmisrõõmu, sest olen iseloomult üsna Cathi sarnane. Ka mina ei kohane kergesti, uued olukorrad teevad mind ärevaks ning välja minnes, kasvõi ainult poodi, peab mul olema plaan. Samuti ei oska ma uute inimestega suhelda. Pole siis ime, et samastumine peategelasega oli lihtne. 
Tegelikult meeldis mulle raamat väga, alustades juba kaanest, mis on niiii kaunist värvi ja lõpetades äärmiselt elutruude ja huvitavate tegelastega.
Lugu jälgib kaksikõdede esimest kolledžiaastat. Kusjuures põhirõhk on Cathil, tema probleemidel ning eneseotsingutel. Cath ja Wren on kaksikud, kuid kui Cath klammerdub rohkem mineviku külge, siis Wren tahab oma identiteeti. Ta tahab olla ainulaadne, lihtsalt Wren, mitte aga Cathi kaksikõde. Kaksikute suhtlemine ning Cathi raskused, kui hirmutav ja ebamugav kõik tema jaoks on, on Rainbow Rowelli poolt äärmiselt hästi kirjutatud. Viis, kuidas Cath ennast leidma hakkab, Reaganiga sõbraks saab ja julgemaks muutub, lummas mind ning pani agaralt lehti keerama, sest ma tahtsin teada, kuidas lugu lõppeb.
Mulle meeldis loo armastuseteema käsitlemine, sest lõpuks ometi leidsin autori, kes kirjutas reaalse poisssõbra, kes polnud matšo, ei tagunud endale pidevalt vastu rinda, kuid suutis siiski oma armastatut aidata ja kaitsta. Loo lõpus olin isegi pooleldi tollesse noormehesse armunud.
Ainsaks kaebuseks võib pidada äärmiselt järsku lõppu. Keerasin lehe ja raamat oligi otsas. Ma aga oleksin tahtnud, et raamat oleks olnud pikem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...