kolmapäev, 1. märts 2017

"Tüdruk rongis" - Paula Hawkins

Autor: Paula Hawkins
Originaalpealkiri: "The Girl on the Train"
Tõlkija: Evi Eiche
Kirjastus: Helios
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 320
Goodreads

Lugemise väljakutse 2017: raamat, mille põhjal on tehtud film
 photo reiting3small.jpg 

Tööpäeviti sõidab Rachel Londoni vahet. Igal hommikul peatub rong signaaltule taga ning naine näeb aknast õnneliku noore paari tegemisi. Oma peas kutsub ta neid Jessiks ja Jasoniks. Nad on noored, õnnelikud ja elavad pealtnäha täiuslikku elu. Kuid siis jääb Jess kadunuks ning Rachel mõistab, et midagi, mis ta päev varem rongiaknast nägi, võib politseid nende juurdluses aidata.

Arvamus:
Ma ei saa selle raamatu fenomenaalsest edust aru. Lugu oli hea, kuid suurepäraseks ma seda ei nimetaks.
Samuti oli seda tõeliselt raske lugeda. Vast esmakordselt saan ma aru, mida alkohooliku lähedased tunnevad. Kuidas nad vargsi kaineid päevi loevad ja end vaimselt ette valmistavad järgmiseks libastumiseks. Ausalt ma ei tea, kuidas Cathy seda talus. Minu jaoks oli juba selle lugemine tõeliselt kurnav. Pealegi on väga raske raamatut nautida, kui ükski tegelastest sulle ei meeldi. Anna, Megan ja Rachel olid kõik huvitavad tegelased, kuid nad lihtsalt ei meeldinud mulle ja nende käekäik, eriti Anna oma, jättis mind täiesti külmaks.
Kõige rohkem häiris mind, et lugu ei pakkunud üllatusi. Üsna alguses jäi üks lause mind painama ning mida kaugemale ma jõudsin, seda kindlam olin kurjategija isikus ning loomulikult oli mul õigus.
See on nüüd teine kolmest kirjastus Helios põnevikust, mida ma otsustasin lugeda (Heliose tähtaeg on küll möödas) ja ka selle loo lõpus olen ma kergelt masenduses. Võibolla pole psühholoogiline põnevik lihtsalt minu jaoks sobiv žanr.
Raamat on igatahes korralik ja kunagi vaatan ka filmi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...