pühapäev, 12. märts 2017

"The Undoing" - Shelly Laurenston

2. raamat sarjas "Call of Crows"
Peategelased: Jace ja Ski
Autor: Shelly Laurenston
Originaalpealkiri: "The Undoing"
Kirjastus: Kensington
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2016
Lehekülgi: 374
Goodreads



Lugemise väljakutse 2017: raamat autorilt, keda 2016. aastal grupis ei loetud
Kui Jace'i abikaasa ta tapab ning tagaaeda matab, saab naine uue võimaluse. Ta liitub Varestega ja võitleb nüüd viikingi jumalanna nimel, et maailmalõppu ära hoida.
Asjaolud lähevad hulluks, kui kättemaksuline jumalanna tahab valla päästa Ragnarök'i ning ainus viis selle peatamiseks on teha koostööd ammuste vaenlaste Kaitsjatega. Õnneks on Kaitsja Ski Eriksen rahumeelne mees, kes on Jace'ist sisse võetud ning  nõus ka raevukate jumalannadega võitlema, et vaid kidakeelse Varesega aega veeta.

Arvamus:
Shelly Laurenston pole oma annet kaotanud, sarja teine raamat on tunduvalt parem kui esimene. Mulle meeldis nii loo naljakas pool, kui ka peategelase tunduvalt süngem minevik, mis raamatu käigus aeglaselt, kuid järjekindlalt lahti rullus. Seekord suutis Laurenston lisaks huvitavale peategelasele lisada loosse veel intelligentse kallima ning hulgaliselt värvikaid kõrvaltegelasi.
Tegelikult muutusid Varesed, keda ma esimeses raamatus vaevu talusin, iga peatükiga aina südamelähedasemaks. "The Undoing" suutis neid näidata teise nurga alt ning nende omavaheline kraaklemine ning vembud said uue tähenduse. Erini peoplaneerimine ajas mu südamest naerma ning nüüd ootan ma kannatamatult tema lugu, mis peaks ilmuma märtsi lõpus. Samuti meeldis mulle, et Kera oli ka selles loos tähtis tegelane ning naise ja Vigi lugu jätkus. Omapära muidugi lisas Ski ja Vigi suhtlemine - nagu kaks lõrisevat külakrantsi, keda naised pidevalt tagasi pidid hoidma.

Peategelane Jace oli mõnus veidrik, kes armastas lugeda, ei talunud loba ning muutus võideldes tõeliseks tapamasinaks. Ta reageeringuid olid äärmsilt lahedad. Ma naersin kõht kõveras, kui lugesin stseene, kus Jace endale töökohta kindlustama suundus. Tegelikult oli selle osa läbiv teema see, et suurema osa ajast ma muud ei teinudki, kui itsitasin.
Ski sobis Jace'iga kokku ning mulle meeldis, kuidas ta naise eest hoolitses, olemas oli, aga samas ei võtnud ta kordagi lugu üle. Teised Kaitsjad olid vaid kirsiks tordi peal.
Hea raamat ning tegelikult on mul jäänud vaid üks küsimus. Miks on sõsarkonnast rääkival sarjal juba teist korda kaanepildil poolalasti mees?

Sarja raamatud:
"The Unleashing"
"The Undoing"
"The Unyielding"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...