teisipäev, 28. veebruar 2017

"Percy Jackson's Greek Gods" - Rick Riordan

Autor: Rick Riordan
Originaalpealkiri: "Percy Jackson's Greek Gods"
Kirjastus: Listening Library
Esitaja: Jesse Bernstein
Formaat: audioraamat
Ilmumisaasta: 2014
Kestvus: 12 tundi 26 min
Goodreads


 photo reiting4-5small.jpg 

New Yorgi kirjastaja palvel otsustab Percy Jackson, alguses küll vastumeelselt, kirja panna lood Kreeka jumalatest. Ei või ju iial teada, millal see pajatus aitab mõnel lugejal üle elada kohtumise mõne raamatus mainitud jumalaga.

Arvamus:
Lapsepõlves lugesin kreeka mütoloogiast ning need raamatud ei meeldinud mulle üldse. Aga see siin oli Percy Jacksoni versioon, millel luges sisse Jesse Bernstein. Ja ma armastan Percy Jacksonit. 😍
Loomulikult olid lood kohati tõsiselt häirivad ja lausa räiged, aga Percy lisas neile oma nüansid ja ma ei saanud muud, kui vaikselt itsitada. Samuti libises ta mõningatest väga vastikutest episoodidest üle või siis hoiatas varakult, et nüüd läheb lugu eriti räigeks.  
Audioraamat oli peaaegu puhas kuld. Jesse Bernstein on äärmiselt andekas ning Rick Riordan on geenius. Pole mingi ime, et nende kahe mehe koostöö on minu silmis kulla kaalus. Ma itsitasin pihku, naersin südamest ning lihtsalt nautisin lugusid nende uues kuues. Kahjuks ei muutnud suurepärane esitus jumalate olemust. Nad olid täpselt samasugused isekad ja väiklased mölakad nagu lapsepõlves loetud lugudes ning seepärast ei hinnanud ma raamatut kõrgemalt, kuid kuulamise kogemus ise oli fantastiline. 👍

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...