teisipäev, 3. jaanuar 2017

Head uut aastat!



Soovin kõigile edukat ja õnnelikku aastat!

Aeg teha taas kokkuvõte eelnevast aastast. 
2016. aastal lugesin / kuulasin ma 134 raamatut. Neljast neist olen ma juba varem blogis kirjutanud ja seega ei lisanud ma neid ka goodreads 2016. aasta väljakutsesse. 
Kordusena loetud / kuulatud raamatud:
Rick Riordan "The Lightning Thief" (audioraamat)
Ellen O'Connell "Eyes of Silver, Eyes of Gold"
Ellen O'Connell "Beautiful Bad Man"
R. J. Palacio "Ime"

Võtsin osa Lugemise väljakutsest, kuid ei suutnud seda lõpetada. 53st teemast jõudsin läbi lugeda 38, mis on kirjas mu blogi lehel Proovikivid. Küll aga õnnestus mul mu enda suureks üllatuseks lugeda 30 meesautori poolt kirjutatud raamatut ning 3 raamatut, mille kaasautoriks oli meesterahvas. 
Ma jätsin pooleli 5 raamatut ning suutsin lõpetada raamatu, mida olen aastate jooksul üritanud lugeda viiel korral  - "Alice Imedemaal". 

Aasta lemmik: Fredrik Backman "Mees nimega Ove" 
Suurim üllataja: Robert Seethaler "Tubakapoodnik"
Tohutu pettumus: John Tiffany, Jack Thorne, J.K. Rowling "Harry Potter and the Cursed Child"
Uued autorid: Fredrik Backman ja Ruta Sepetys
Parim lõpetatud sari: hm, näib, et ma ei lõpetanud 2016. aastal ühtegi sarja
Huvitavaim alustatud sari: V.E. Schwab "Võlukunsti tumedam pool"
Kõige veidram raamat: Lewis Carroll "Alice Imedemaal"
 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...