pühapäev, 29. jaanuar 2017

"Hea põhjatuule vastu" - Daniel Glattauer

1. raamat diloogias "Hea põhjatuule vastu"
Autor: Daniel Glattauer
Originaalpealkiri: "Gut gegen Nordwind"
Tõlkija: Piret Pääsuke
Kirjastus: Varrak
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2011
Lehekülgi: 208
Goodreads

Lugemise väljakutse 2017: raamat, mille pealkirjas on ilmastikunähtus

Emmi Rothner eksib meiliaadressiga ning nii jõuavad tema kirjad Leo Leike postkasti. Noorte inimeste vahel tekib kirjavahetus, mis muutub aina isiklikumaks. Ja kuigi Emmi on abielus ning Leo toibumas untsu läinud suhtest, ei suuda nad teineteisele kirjutamisest loobuda.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Mul on hea meel, et ma seda raamatut omal ajal ei ostnud. Minu jaoks täielik möödalask ja paras meh kogemus. Peategelaste vahel oli küll vaid kirjavahetus, kuid mida kaugemale lugu arenes, seda rohkem tundus, et tegu on petmise ja truudusetusega.
Emmi ei suutnud kuidagi otsustada, mida ta tahab ning ta katse Leo oma parimale sõbrannale kupeldada, oli lihtsalt hale. Ma ootasin, et nad räägiksid rohkem oma elust ja ei keerutaks pidevalt iga lause peidetud tähenduse ümber. Kõigele pani krooni pähe Emmi abikaasa meil Leole - ühelt poolt oli see meeleheitlik katse oma naine tagasi saada, aga mees läks üle igasuguse piiri. Pealegi kinnitas ta kiri mu muljet, et Emmi oli paras kullakaevaja, kes ei abiellunud armastusest, vaid majandusliku kasu ja kindlustunde saamiseks. Ainus, mis mulle selle romaani puhul tõesti meeldis, oli lõpp. Ma lausa juubeldasin ja tunnistan ausalt, et parastasin. Emmi oli selle ära teeninud.

1 kommentaar:

  1. Esimene inimene, kelle arvamust sellest raamatust loen nagu enda oma. Arvasin juba, et olen ainus, kellele see ei meeldinud. Aitäh. Siiski pean lisama, et kahjuks on sellel ka teine osa, lugejate nõudmisel kirjutatud järg. Väga kahjuks.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...