teisipäev, 20. detsember 2016

"Mõrvakott" - Tony Parsons

1. raamat sarjas "Max Wolfe"
Autor: Tony Parsons
Originaalpealkiri: "The Murder Bag"
Tõlkija: Inna Feldbach
Kirjastus:  Eesti Raamat
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi:  272
Goodreads

 photo reiting4small.jpg 

Max Wolfe on mõrvarühma uus liige. Tema esimeseks juhtumiks saab tabada mõrvar, kes lõikab oma ohvrite kõrisid läbi. Teised uurijad arvavad, et tegu võib olla Lihuniku Bobi'ga, kuid Wolfe pole selles kindel. Üsna pea avastab ta seose kahe ohvri vahel ning taipab, et kuriteo põhjuseid tuleb otsida minevikust.

Arvamus:
Sügisel ilmunud Max Wolfe teise juhtumi kirjeldus jäi mulle silma ning ma lisasin raamatu oma lugemise nimekirja. Selle käigus avastasin ma, et eesti keeles on ilmunud ka sarja esimene romaan "Mõrvakott".  Ja kohalikus raamatukogus oli see olemas.

Juhtum oli üsna laibarohke ja sünge, aga põnev ning pikitud faktidega Scotland Yardi Musta muuseumi kohta. Loo peategelane Max Wolfe oli omamoodi mässaja, kes ei hoidnud suud kinni ega läinud kergema vastupanu teed, vaid ajas oma joont, kui taipas, et juhtum hakkas rappa minema. Samuti oli huvitav lugeda mehe eraelust. Wolfe oli üksikisa, kes kasvatas viie-aastast tütart Scout'i ning neil oli väike koer Stan. Scout ja Stan võitsid mu südame ning pikapeale tuli ka välja, mis juhtus Maxi naisega. Nii kurb.
Paaril korral raputasin ma pead - näiteks siis, kui uurijatel oli kaasas eriüksus, aga keldrit läksid kontrollima kaks relvastamata uurijat. Sellele vaatamata oli tegu hea krimkaga ning 2017. aasta plaanides on mul lugeda sarja teist raamatut "Lihunik".

Sarja raamatud:
"Mõrvakott"
"Lihunik"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...