pühapäev, 13. november 2016

"Doktor Proktori puuksupulber" - Jo Nesbø

1. raamat sarjas "Doktor Proktor"
Autor: Jo Nesbø
Originaalpealkiri: "Doktor Proktors prompepulver"
Tõlkija: Maris Kuuda
Illustraator: Per Dybvig
Kirjastus: Varrak
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi:224
Goodreads


  Lugemise Väljakutse 2016naljakas raamat
  photo reiting4small.jpg 

Bulle kolib koos ema ja õega uude kohta ning avastab, et tema naabriks on pöörane doktor Proktor, kes on just leiutanud puuksupulbri. Koos naabritüdruk Lise'ga mõtleb Bulle välja, kuidas pulbrit turustada. 

Arvamus:
Lugemise väljakutse nõuab pööraselt naljakat raamatut ning kuigi ma olen sel aastal lugenud mitut vaimukat raamatut, ei saa ühegi kohta öelda, et need oleksid olnud pööraselt naljakas. Viimases hädas pöördusin kolleegi poole. Kristel soovitas "Doktor Proktori puuksupulbrit". Oma üllatuseks leidsin selle ka oma lugemist ootavate raamatute nimekirjast, kuid kuna tegu on lasteraamatuga, olin selle lisanud üsna nimekirja lõppu.

"Doktor Proktori puuksupulber" oli küll naljakas, aga mitte pööraselt naljakas. Bulle "ekspertarvamused" panid mu muigama ning laste loogika ajas südamest naerma. Loomad, eriti too vahva kanalisatsioonimadu, olid hämmastavad. Kõige rohkem aga huvitas mind doktori poolemeetrine puding. Minu jaoks on puding tatine, topsi sees müüdav löga, kuid doktor Proktori puding näis olevat midagi hoopis muud. Ustav google aitas taas, aga ikkagi tahaksin ma doktori pudingu retsepti.
Hea on tõdeda, et Jo Nesbø on äärmiselt andekas kirjanik, kes suudab ühteviisi hästi kirjutada nii täiskasvanutele kui ka lastele. Sarja teine osa ootab lauanurgal oma järge.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...