pühapäev, 13. november 2016

"A Fistful of Charms" - Kim Harrison

4. raamat sarjas "The Hollows"
Autor: Kim Harrison
Originaalpealkiri: "A Fistful of Charms"
Kirjastus: HarperCollins
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2009
Lehekülgi: 531
Goodreads

 photo reiting4small.jpg 

Jenks saab teada, et Nick meelitas ta vanima poja Jax'i kuritegelikule teele ja nüüd on mõlemad hädas. Rachel otsustab koos Jenksiga Michigani minna, et Jax koju tagasi tuua. Seal avastavad nad, et kohalikud libahundid palkasid Nicki ja Jaxi varastama iidset eset, kuid pärast vargust mõtles Nick ümber ja ei andnud seda libahuntidele. Nood omakorda röövisid mehe, et temalt eseme asukoht välja pinnida. Rachel otsustab eksi libahuntide käest päästa.

Arvamus:
See osa polnud üldse nii muretu, kui sarja eelmised raamatud. "A Fistful of Charms" oli tunduvalt süngem ja seda oli emotsionaalselt raskem lugeda, sest kõik peategelased pidid silmitsi seisma ühe või teise ränga tõega ja tunnistama ka iseendale, kes nad tegelikult olid. Ma nutsin, olin maruvihane ning ihkasin kogu hingest, et autor ühe tegelase teise ilma saadaks.

Lõpuks ometi sai Jenks piisavalt paberiruumi, et hiilata. Selles loos oli nii palju imelisi Jenksi hetki, mis mu südamest naerma või meeletult itsitama ajasid. Jenksi ja Racheli suhe oli loo alguses pingeline, pole ka ime, kui arvestada eelmise raamatu sündmusi. Nii läkski aega, enne kui nad suutsid luua midagi usalduse ja oma endise sõpruse taolist. Ma olin tegelikult üsna pettunud, kui Ivy välja ilmus. Ta suhe Racheliga muutub aina veidramaks ning haiglasemaks ning ma ei saa sellest aru.
Küll aga pean ma tõdema, et kuigi Rachel käitub vahepeal nagu idioot, pole temaga kunagi igav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...