pühapäev, 30. oktoober 2016

"Wild Embrace" - Nalini Singh

Lühiromaanid sarjast "Psy-Changeling" 
Autor: Nalini Singh
Originaalpealkiri: "Wild Embrace"
Kirjastus: Berkley
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2016
Lehekülgi: 400
Goodreads

Around the Year in 52 Books: lühiromaan mu lemmikžanrist
 photo reiting3-5small.jpg


Neli täiesti uut lühiromaani Nalini Singhi kuulsast "Psy-Changeling" sarjast, kus peategelasteks on nii inimesi, kujumuutjaid, kui ka psy'sid.

Arvamus:
Minu suureks üllatuseks, osutus lugu, mida ma kõige rohkem ootasin - raamatu esimene, "Echo of Silence" -  kõige viletsamaks. Algus oli äärmiselt paljutõotav, kuid see lõppes just siis, kui asjad muutusid huvitavaks.  Hinne 2

Raamatu teine ja ühtlasi kõige lühem lugu oli Dorianist. See oli tohutult armas. Täitsa mõnus oli lugeda tuttavatest tegelastest, Clay esimesest kohtumisest oma hilisemate parimate sõpradega ning Doriani raskustest lapsepõlves, kuid samas ei löönud see mind pahviks. Hinne 3
Kolmas lugu "Partners in Persuasion" oli mu vaieldamatu lemmik. Selles loos on leopard Dezi sisse võetud hundiklanni liikmest Felixist. Dezi on aga oma klanni sõdur ning ta leopard on Felixi hundist tunduvalt dominantsem. Mulle meeldis, kuidas peategelaste suhe arenes, nad teineteist tundma õppisid ja leidsid viisi koos olemiseks. Hinne 5
Viimane lugu "Flirtation of Fate" oli omamoodi krimilugu. Hundiklannis toimub mõrv ning Kenji ja Garnet asuvad seda lahendama. Kuigi tegu oli lühiromaaniga, venis see liiga pikaks. Võibolla oli asi ka selles, et ma taipasin kohe loo alguses, mis tegelikult toimus ning ka Kenji "suur saladus" oli nii läbinähtav. Mõte oli tegelikult väga hea, aga autor ei näinud vaeva vihjete peitmisega ja nii ma pööritasingi silmi ning ei jõudnud ära imestada, kuidas peategelased nii pimedad olid. Hinne 3

Ausalt öeldes ootasin ma enamat, aga nagu ikka oli mõnus sukelduda Nalini Singhi Psy-Changeling maailma ja külastada vanu tuttavaid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...