pühapäev, 30. oktoober 2016

"Virtuous" - M.S. Force

1. raamat sarjas "Quantum"
Peategelased: Flynn ja Natalie
Autor: M.S. Force
Originaalpealkiri: "Virtuous"
Kirjastus: HTJB Inc.
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 263
Goodreads
 photo reiting4small.jpg 

Flynn on kuulus filmistaar, kes on ühtlasi seksuaalne dominant. Natalie on kooliõpetaja, kellel seljataga kohutav kogemus, mille tagajärjena ei taha naine väljaspool abielu olevat seksuaalsuhet.  Peategelased kohtuvad pargis tänu Natalie koerale ning Flynn kutsub kauni ja vaimuka naise kohvi jooma. Kui Natalie mehele otse näkku ütleb, et ei maga temaga, on mees lummatud.

Arvamus:
Mul polnud e-raamatut ostes õrna aimugi, et M.S. Force'i nime taga on kirjanik Marie Force, kelle romaani "Georgia On My Mind" lugesin ma 2012. aasta lõpus. Sellest on nüüd pea neli aastat, aga lugu on siiani meeles. Igatahes veendusin ma taas, et  daam oskab kirjutada.

Mulle meeldisid nii raamatu peategelasedkui ka lugu ise. Natalie ja Flynni jaburalt naljakas kohtumine pani mu kihistama ning viis, kuidas Fluff Flynni peale pidevalt urises, ajas mu südamest naerma.  Samuti olin meeldivalt üllatunud, et kuigi Flynn oli dom, olid raamatu ainsad selle elustiilistseenid Flynni unistused ja unenäod. Ta hoolis naisest, oli kannatlik ning valmis kaitsma Natalie'd nii enda kui ka teiste eest. Natalie oli tõeline kullatükk. Ta väärtushinnangud võisid ju olla vanamoodsad, kuid naisel olid omad põhjused, miks ta abieluni oodata tahtis. Mõnes kohas tundus, et tegu oli liiga ülepeakaela armumisega, kuid siis jälle leidsin ma, et mulle meeldis, kuidas suhe Flynniga Nataliele mõjus, kuidas ta hingehaavad paranema hakkasid.
"Virtuous" oli väga armas lugu ning kindlasti loen ma ka sarja teist raamatut, et teada saada, mis peategelastest edasi saab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...