pühapäev, 23. oktoober 2016

"Surmaosak" - Deborah Crombie

1. Duncan Kincaidi ja Gemma Jamesi juhtum
Autor: Deborah Crombie
Originaalpealkiri: "A Share in Death"
Kirjastus: Varrak
Tõlkija: Juhan Habicht
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 184
Goodreads

 photo reiting3-5small.jpg

Sarja esimeses loos suundub peainspektor Duncan Kincaid puhkusele, mis jääb aga äärmiselt lühikeseks, kui ta leiab võõrastemaja basseinist laiba. Kuna mõrvariks saab olla vaid keegi külalistest, asub Kincaid asja uurima.

Arvamus:
Mul on hea meel, et ka sarja päris esimene lugu eesti keeles ilmus ja ma seda lugeda sain. Kuna Kincaid on puhkusel, siis aitab ta kohalikku politseid juhtumi uurimisel. Gemma roll oli väiksem, kui ma ootasin, aga stseenid pojaga olid armsad ja lisasid loole reaalsust.
Deborah Crombie lugude puhul hindangi ma seda, et juttu pole vaid mõrvast, vaid autor kirjutab ka uurijate eraelust. Ma õpin neid tundma ja nad pole enam kahemõõtmelised kahvatud kujud, vaid reaalsed luust ja lihast inimesed. Mõrvalugu oli üsna huvitav ning kuigi autor andis palju vihjeid, ei jõudnud ma lahenduseni. Hiljem kirusin end, et küll ma olen loll, kõik vajalik oli ju loos olemas. Lõpplahendus tuli liiga ülepeakaela. Ühel hetkel polnud Kincaidil aimugi, kes mõrvar oli ja siis järsku oleks nagu keegi nupule vajutanud ja lugu oligi lahendatud. Veider, aga mulle meeldis sellegi poolest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...