pühapäev, 9. oktoober 2016

"Rock Addiction" - Nalini Singh

1. raamat sarjas "Rock Kiss"
Peategelased: Molly ja Fox
Autor: Nalini Singh
Originaalpealkiri: "Rock Addiction"
Kirjastus: TKA Distribution
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 406
Goodreads
 photo reiting2-5small.jpg

Raamatukoguhoidja Molly Webster järgib alati reegleid. Pärast seda kui isa ümber lahvatanud skandaal tüdruku lapsepõlve rikkus, lubas ta endale, et elab tavalist elu. Ei mingit kuulsust ega sündsusetut käitumist. Kuid siis kohtub ta poolõe korraldatud üritusel rokijumala Zachary Foxiga, kes on maailma kuulsaima rokibändi Schoolboy Choir solist. Fox teab esimesest pilgust, et Molly on tema oma, kuid nüüd tuleb tal selles ka naist veenda. Nii meelitab ta naist üheöösuhtega, millest saab kuupikkune armulugu, mille lõpus mees lubab Molly elust kaduda. Naine taipab liiga hilja, et selleks ajaks on mees juba nii põhjalikult Molly ellu ja südamesse pugenud, et temast lahti saada on võimatu.

Arvamus:
Alustan sellest, et hetkel on e-raamat amazon.com lehel  tasuta. Kui pikalt see nii on, ei tea.

Nalini Singh on  üks mu lemmikkirjanikke. Pole siis ime, et ma jõudsin lõpuks ka tema kaasaegse armastusromaanide sarjani. Kahjuks pean aga ütlema, et sarja esimene raamat oli paras pettumus. Loos oli killukesi Nalini Singhi võrratust jutustamisoskusest ja kirjutamisandest, kuid neist kildudest ei moodustunud tervikut.

Molly ja Foxi puhul oli nende suhte suurimaks takistuskiviks mõlema tegelase minevik ning kuigi ma nautisin tegelaste taustalugusid, leidsin ma, et neid ei kasutatud küllalt hästi ära. Ma ootasin natuke rohkem draamat ja vähem seksi. Ma ei saanud aru, kuidas Foxil piisas ühest pilgust, et teada, et Molly on tema jaoks see ainus ja õige. Ja raamatus ei selgunudki, mida Fox naises peale kumeruste nägi.
Teine asi, mis mind häirima jäi, oli tunne, et loost oli nagu midagi puudu. Pidevad ajahüpped (mitte edasi ja tagasi) tekitasid segadust ning autor vihjed Davidi ja Thea suhte arengule, millest ta tegelikult midagi ei kirjutanud, ajasid mu marru. Nähtavasti peaksin ma lugema sarja järgmist lugu, lühiromaani "Rock Courtship", mille tegevus jookseb "Rock Addictioni'ga" paralleelselt, et augud täita ja kõigest aru saada. Samas aga ei tundnud ma peale esimese osa lõppu, et pean tormama järgmist raamatut muretsema, vaid tekkis hoopis trots, sest jäi mulje, nagu manipuleeriks autor mind järgmist raamatut soetama. Ma tean, et see on kummaline, aga just nii ma tundsin.
Seega oli "Rock Addiction" loetav, kuid kahjuks ei midagi erilist.

Sarja raamatud: 
"Rock Addiction"
"Rock Courtship" (lühiromaan)
"Rock Hard"
"Rock Redemption"
"Rock Wedding"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...