laupäev, 15. oktoober 2016

Olen põnevil - oktoober 2016

Oktoobri alguses ilmus Jonathan Stroudi sarja "Lockwood & Co" teine raamat "Sosistav kolp". Samuti ilmus Rick Riordani Percy Jackson sarja kolmas raamat "Titaani needus".

Dinah Jefferies'i raamat "Teekasvataja naine" lummab mind oma kauni kaanepildiga ning kuna tegu on ajaloolise romaaniga, siis olen ma loomulikult äärmiselt huvitatud selle lugemisest.

Kirjastus Tänapäev peaks üsna pea välja andma ka uue David Walliamsi lasteraamatu "Jube tädi", kus Stella õelust täis tädi peab plaani tüdruk kõrvaldada, et tolle varandus endale saada.

Kirjastus Ersen suutis väga kärmesti välja anda Philippa Gregory raamatu "Teine Boleyni tüdruk" teise osa.

Varrak andis välja Lev Tolstoi "Sõda ja rahu", mille järgi vändatud lühisarja näitab hetkel ETV. Ka raamatu kaanel on pilt sarja peategelastest. Aastaid tagasi alustasin ma raamatu lugemist, kuid siis jäi see pooleli. Enam ei mäletagi, mis põhjusel. Nüüd sarja vaadates tekkis soov anda Tolstoi äärmiselt mahukale romaanile uus võimalus.
Mirabilia sarjas ilmus Tony Parsons'i romaan "Lihunik", mis Rahva Raamatu lehel mulle silma jäi. Tegu on krimkaga, kus uusaasta esimesel päeval leitakse jõukas perekond tapetuna ning nende noorim laps on röövitud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...