laupäev, 1. oktoober 2016

"Kaka ja kevad" - Andrus Kivirähk

Autor: Andrus Kivirähk
Originaalpealkiri: "Kaka ja kevad"
Illustraator: Heiki Ernits
Kirjastus: Varrak
Formaat:  kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2009
Lehekülgi: 94
Goodreads

Lugemise Väljakutse 2016:   raamat, mille pealkirjas on kuu või aastaaja nimetus
 photo reiting4small.jpg 
Esialgu ajakirjas "Täheke" ilmunud lood lapsi söövast radiaatorist, lollist jopest, lusikast, kes tahtis saada mereröövliks ning paljudest teistest kummalistest kujudest.

Arvamus:
Veider, kuid väga muhe kogumik. Mõningaid jutte lugesin ma kohe mitu mitu korda. Eriti lahedad olid lood lusikast, kes tahtis saada mereröövliks ja kassist, kes proovis jõuluvana ametit. Huvitav oli ka jälgida Villu mõttekäike, mis tuletasid mulle meelde naljakaid lugusid mu oma väikeste ja nüüdseks juba suureks saanud sugulastega. Loomulikult pean ma kiitma ka raamatu illustratsioone -  Heiki Ernits on väga andekas. Mõnel leheküljel kulus mul rohkem aega pildi imetlemisele kui jutu lugemisele.  Kaunis ja huvitav lasteraamat, mis pakub palju ka täiskasvanutele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...