esmaspäev, 31. oktoober 2016

"Devil of the Highlands" - Lynsay Sands

1. raamat triloogias "Devil of the Highlands"
Peategelased: Cullen ja Evelinde
Autor: Lynsay Sands
Originaalpealkiri: "Devil of the Highlands"
Kirjastus:HarperCollins
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2009
Lehekülgi: 350
Goodreads

 photo reiting2-5small.jpg


Evelinde nõustub abielluma Mägismaa Saatanaga, et pääseda õela kasuema võimu alt. Kuid Donnachaid'i klanni pealik Cullen pole üldse selline koletis nagu kuulujutud räägivad. Mees hoolib oma klannist ning ka naisest. Kui   Evelindega hakkavad juhtuma kummalised õnnetused, on Cullen veendunud, et keegi proovib ta abikaasat tappa.

Arvamus:
Nähtavasti olen ma lugenud liiga palju Julie Garwoodi ja Lynsay Sandsi ajaloolisi mägismaa armastusromaane, sest kuigi goodreads kubiseb kiitvatest arvamustest, ei olnud "Devil of the Highlands" minu silmis midagi erilist.
Lugu oli väga sarnane Sandsi teise romaaniga "An English Bride in Scotland", kus kangelanna  sattus  samuti pidevalt õnnetustesse. Kangelaseks oli loomulikult valesti mõistetud klannipealik, kes siis naise armastuse mõjul muutus leebemaks, avatumaks, seltskondlikumaks  ja nii edasi ning lõpus veendusid kõik, kui väga sõnaaher ja kange mägismaa poeg oma naisukest armastas.
Mul kulus raamatu lugemiseks umbes poolteist kuud. Peategelaste kohtumine pani mu korraks isegi  muigama, kuid edasi arenes lugu juba mööda vanu sissetallatud radu. Ma porisesin, sest kangelane oli klannipealik ja pööritasin silmi, kui Evelinde järgmisest õnnetusest taas eluga pääses. Õnneks muutus lõpp huvitavaks, sest seekord ei olnud lugu nii läbinähtav, et ma oleksin kolmkümne viiendal lehel taibanud, kes kurjategija oli. Seega, lugeda aitas, aga ei midagi erilist.

NB! Tegu on minu arvamusega. Lugeja, kes pole varem ühtegi Lynsay Sandsi ajaloolist armastusromaani lugenud, võib leida, et "Devil of the Highlands" on põnev ja vaimukas ning igati väärt kõrgemat hinnangut.

Soovitage mulle mõnda head ajaloolist armastusromaani (peale "Võõramaalase"), mille peategelane on šotlane, kuid kes pole klannipealik, vaid hoopis sepp, tallimees, lihtsõdur või hoopis keegi neljas, sest mul hakkavad need klannipealikud juba üle viskama, aga šotlastest tahaksin ka edaspidi lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...