reede, 9. september 2016

"The Wedding" - Julie Garwood

2. raamat sarjas "Lairds' Fiancees"
Peategelased: Brenna ja Connor MacAlister
Autor: Julie Garwood
Originaalpealkiri: "The Wedding"
Kirjastus: Dutton Books
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2011 (algselt 1996)
Lehekülgi: 487
Goodreads

 photo reiting3-5small.jpg

Leedi Brenna on teel oma tulevase abikaasa koju, kui mägilased ta kaasa viivad. Neiu röövijaks on karm klannipealik Connor MacAlister, kes kahtlustab Brenna kihlatut  aastatetaguses rünnakus, milles suri Connori isa ja hävis ta kodu. Aastatega on Connor klanni üles ehitanud, kuid kättemaksusoov mehe hinges ja lubadus surevale isale, ei lase tal rahulikult elada. Seepärast abiellub ta ka neiuga. Kui Brenna Connorit paremini tundma õpib, armub ta mehesse ning otsustab kangekaelse mägilase südame võita.

Arvamus:
Mulle meeldivad Julie Garwoodi ajaloolised armastusromaanid. Noore neiuna jättis "Rooside eest" kustumatu mulje ning ma lugesin seda tellist (576 lk) mitmeid kordi ning ka kõik hiljem loetud Garwoodi raamatud on väga head olnud (jutt käib ikka veel ajaloolistest romaanidest). Kahjuks ei saa ma sama öelda "The Wedding" kohta.
Võibolla olen ma viimasel ajal liiga palju Garwoodi lugenud, kuid Brenna ja Connori lugu polnud värske. Raamatus oli mõningaid seiku, mis olid väga sarnased raamatu "The Bride" seikadega. Samuti jätsid peategelased paarina mu täiesti külmaks. Brenna oli liiga täiuslik ning Connor liiga kangekaelne ning viis, kuidas Brenna kõik Connori kasuema teod alla neelas, ei pannud mind talle kaasa elama, vaid ma tahtsin, et naisel ometi selgroog kasvaks ja ta lõpetaks oma enda kodus kasuämma ees lömitamise. Pealegi oli raamatu suur saladus etteaimatav ning tegelased avastasid selle pimeda juhuse tõttu.
Tegu on kergesti loetava armastusromaaniga, kus on väga häid hetki, kuid üldmulje jääb sinna üsna hea ja hea vahepeale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...