esmaspäev, 12. september 2016

"Dead Witch Walking" - Kim Harrison

1. raamat sarjas "The Hollows"
Autor: Kim Harrison
Originaalpealkiri:"Dead Witch Walking"
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2004
Lehekülgi: 413
Goodreads

  Around the Year in 52 Books: raamat teemal "öös on asju"
 photo reiting6small.jpg  

Rachel Morgani maailmas ei jõudnud inimesed Kuule. Kosmose asemel suunati raha biotehnoloogiasse kuni midagi läks tõeliselt nihu. Tomatitega levis üle maailma viirus, mis tappis miljoneid. Ning siis tabas maailma uus šokk - selgus, et juba sajandeid olid inimeste kõrval  elanud nõiad, vampiirid, haldjad, piksid ja teised üleloomulikud olendid, kes olid viirusele immuunsed.
Rachel Morgan on nõid ja üleloomulike olendite politseinik. Viimasel ajal Rachel'il ei vea, ta on nürist tööst tüdinud ning otsustab oma lepingu katkestada. Koos temaga lahkub ka IS'i parim politseinik, elus vampiir Ivy Tamwood. Naised otsustavad koos piksi Jenksiga oma firma luua ja edaspidi detektiividena leiba teenida. Kuid kui rikkast perest pärit Ivy suutis end lepingust välja osta, siis Rachelil pole selleks raha, mis omakorda tähendab, et IS'i palgamõrvarid on nõial kannul. Eluga pääsemiseks tuleb tal lahendada nii oluline juhtum, et see sunniks IS'i teda rahule jätma.

Arvamus:
Ma ei suuda end ära kiruda, et ma sarja varem ei alustanud. Mida ma ometi mõtlesin? Esimene raamat on olnud mu kindles juba mitu aastat. Ja kui poleks olnud youtube'i, siis oleks see sinna jäänud. Jah, ma kasutasin yotube'i üles laetud poolikut faili, et loost mingi ettekujutus saada (aega reaalse raamatu lugemiseks jääb aina vähemaks ja nii ma olengi hakanud hoolikamalt valima) ning unustasin end kuulama. Marguerite Gavin'i loetud teksti oli lihtsalt mõnus kuulata. Andekal daamil oli iga tegelase jaoks hääl ja ta oskas lisada tegelastele just piisavalt omapära ja vunki. Jenks oli nii vaimustav, et isegi kui ma e-raamatut lugesin, kõlas mu peas Margeurite Gavini poolt Jenksile antud hääl. Ainus pahupool oli, et Ivy madal hääl kadus taustamüra korral kohati ära.
"Dead Witch Walking" oli väga huvitava maailmaga urban fantasy romaan, kus inimesed kartsid paaniliselt tomateid ja milles armastuse osakaal oli tibatillukene. Inimesed umbusaldasid teisi ning see tekitas rohkesti veidraid või lausa ohtlikke olukordi, sest teised ei olnud valmis enam inimeste reegleid järgima. Selleks ka IS  - organisatsioon, mis püüdis teistest pahalasi ning kus Rachel, Ivy ja Jenks loo alguses töötasid. 
'Tegelased olid nii reaalsed. Mulle meeldis, kuidas neist ei tehtud võitmatuid ja kangeid mutte. Ja eriti meeldis mulle, et Jenksist, kes oli piksi, tehti tõeline kangelane. Aga tagasi naiste juurde, Rachel kartis paaniliselt, et Ivy ründab teda ning vahepeal käitus ta täiesti ajuvabalt. Polnud ime, et Ivy pidevalt rõhutas, et neil on plaani vaja. Rachel oleks vist pidevalt impulsiivselt ja tagajärgedele mõtlemata otse surmasuhu tormanud. Sellele vaatamata ja minu suureks imestuseks, ei muutunud Rachel kordagi tüütuks. Ivy omakorda oli täis üllatusi. Ta muretses siiralt Racheli pärast, kuid samas jäid vampiiritari motiivid hämaraks.
Selles loos oli kõik see, mida ma hindan - omanäolised ja lahedad tegelased, hämmastav maailm, korralik tempo, piisavalt salapära ja märulit, hetki, mil ma hinge kinni hoidsin ning ka neid, mis mind vihast vahutama panid. Ma ei suuda oodata, millal amazon sarja teise osa jälle kättesaadavaks teeb. Suurepärane raamat, soovitan kõigile.

Sarja raamatud:
"Dead Witch Walking"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...