laupäev, 17. september 2016

"The Good, the Bad, and the Undead" - Kim Harrison

2. raamat sarjas "The Hollows"
Autor: Kim Harrison
Originaalpealkiri: #The Good, the Bad, and the Undead"
Kirjastus: Harper Voyager
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2010
Lehekülgi: 468
Goodreads

  photo reiting4small.jpg 

Linnas tegutsev sarimõrvar tapab nõidu, kes kasutavad jõujoonte (ley line) energiat. FIB (inimeste politsei) palkab Rachel Morgani, et ta ülikoolis jõujoontemaagia kursusele registreeruks ning kahtlusalusest õppejõu kohta infot koguks. Rachel on aga veendunud, et professor on süütu ning tõeline tapja on hoopis Trent Kalamack, kellega kõik ohvrid umbes kuu enne surma kohtusid.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Nonii, hea raamat, kuid jääb esimesele alla ja seda mu isiklike eelistuste pärast. Loos oli liiga vähe Jenksi ning Rachel käis mulle vahepeal tõsiselt närvidele.

Selles osas oleks tal nagu silmaklapid peas olnud. Ta nägi vaid seda, mida tahtis, ei hoolinud teiste tunnetest ning käitus paaril korral täiesti arutult. Õnneks oli naisel ka tõeliselt säravaid hetki ning ta lojaalsus sõpradele oli imetlusväärne. Samuti ei meeldinud mulle, kuidas Racheli ja Trenti suhe muutus. Trent oli esimeses loos suurepärane kurikael - huvitav, nurjatu ja ettearvamatu. Ma hoidsin hinge kinni, kui ta Racheli rotivõitlusele kirja pani ning hiljem teda koertega jahtis. Nüüd aga näib, et temast võib saada hoopis liitlane ja võibolla isegi sõber. 
Kõige põnevam tegelane selles osas oli kindlasti Suur Al. Ta on just taoline kangelane, keda ma armastan vihata ning juhtunu näib Racheli tuleviku äärmiselt huvitavaks muutvat. Ka vampiiride maailm, poliitika ja kultuur olid hämmastavad. Ja seda mitte heas mõttes. Ivy motiivid muutusid selgemaks ning mul oli temast kahju. Ta on  sellise elu jaoks liiga hea.
Mul õnnestus ka kolmas osa muretseda ning kavatsen üsna pea ka seda lugeda.

Sarja raamatud:
"The Good, the Bad and the Undead"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...