reede, 19. august 2016

Sünnipäeva raamatunoos

Kolmapäeval postitasin blogisse foto karpidest, mis mu kummutinurgal avamist ootasid. Nüüd on see töö siis tehtud. Siin on mu sünnipäevanoos. Fotol on ka kõige "suurem" kingitus - kassipoeg Kuki, kes sai nime Charley Davidsoni sarja kangelaselt.


Kuki on leidlaps, kelle vend pidi algse plaani kohaselt varjupaika viima. Kuna mu kass aga kadus kevadel ning vennale meeldis Kuki välimus, tõi ta kassi mulle. See juhtus paar päeva enne mu sünnipäeva ning vend veel naeris, et küll tal alles vedas, et seekord nii odavalt pääses. Sünnipäeval aga andis ta mulle kaardi rahaga (mida polnud üldse vaja, kassipojast täiesti piisas), mille ma mõnuga raamatule kulutasin. Kingitud hobuse suhu ei vaadata. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...