reede, 26. august 2016

"Lootuse õunakook" - Sarah Moore Fitzgerald

Autor: Sarah Moore Fitzgerald
Originaalpealkiri: "The Apple Tart of Hope"
Tõlkija: Riina Jesmin
Kirjastus: Varrak
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi:184
Goodreads
 
  Lugemise Väljakutse 2016: raamat, mille minategelane on laps
 photo reiting3-5small.jpg

Oscar ja Meg on aastaid olnud naabrid ja parimad sõbrad. Kuid siis otsustavad Megi vanemad pooleks aastaks Uus-Meremaale kolida ning Megi tuppa asub ajutiselt elama kaunis Paloma
Mõned kuud hiljem saab Meg teate, et Oscar on kadunud ning on tõenäoline, et poiss tegi enesetapu. Kuigi tüdruk pole arusaamatuse tõttu juba mõnda aega Oscariga suhelnud, ei suuda ta uskuda, et ta sõber endalt elu võtaks. Oscari noorem vend Stevie on tüdrukuga nõus ja koos otsustavad nad välja uurida, mis Oscari elus nende kuude jooksul juhtus.

Arvamus:
"Lootuse õunakook" oli paaritunnine lugemine. Ma ootasin kogu aeg Oscari õunakoogiretsepti ja kuigi noormees kirjeldas natuke protsessi, ei rääkinud ta üldse kogustest. Pettumus missugune. 
Kuigi loos räägiti aktuaalsetest teemadest nagu koolikiusamine, välimusest kaugemale vaatamine ja enesetapumõtted, oli lugu minu arust natuke pinnapealne. Pealegi olin ma päris jahmunud, kui keerasin lehte ja lugu oligi läbi. Samuti lootsin ma, et ka teised saavad teada, mis tegelikult toimus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...