reede, 12. august 2016

"Fifth Grave Past the Light" - Darynda Jones

5. raamat sarjas "Charley Davidson"
Autor: Darynda Jones
Originaalpealkiri: "Fifth Grave Past the Light"
Kirjastus: St. Martin's Press
Formaat: pehmekaaneline + audio
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 319
Goodreads

 photo reiting5small.jpg 

Sarja viiendas raamatus kahtlustab Charley, et ta kuum naabrimees Reyes sisustab õhtuid vanu maju süüdates ning otsustab distantsi hoida, kuni selgub tõde. Samal ajal hakkavad Charley korterisse kogunema segaduses ja hirmunud naiste vaimud ning kõik märgid näitavad, et mõrtsuka järgmiseks ohvriks võib olla Charley õde Gemma.

Arvamus:
Taas üks väga hea Charley Davidsoni juhtum. Seekord ma peamiselt kuulasin, sest augustist on alati palju tegemist. Õhtuti aga lugesin paar peatükki raamatust ka. Lorelei King, kes sarja loeb, on fantastiline ning ma nautisin raamatust iga hetke.

Lugu algas humoorikalt  (Charley ja Cookie jutuajamised ajasid mu pidevalt naerma ning naise uus GPS oli super) ning muutus arenedes aina tõsisemaks. Isegi niivõrd, et lõpus oli mul ärevusest raske hingata. Iga looga tekib mul aina suurem soov teha autori ajus ringkäik. Kust ta küll kõik need ideed võtab?
Niisiis, Charley korterisse kogunevad sarimõrvari ohvrid muudavad elamise nii kitsaks, et isegi duši all ei anta grim reaperile enam rahu. Küll aga avastab naine, et ta naabril on viimase peal dušš, mille ta kärmelt George'iks ristib. Charley ja Reyes'i suhe areneb üsna jõudsalt ning kuigi Charley on viimase peal tegelane, tahaksin ma teada, miks ja kuidas mees naisesse armus. Praegu näib, et ta on pidevalt Charley peale marus, ähvardab teda või siis muretseb naise pärast.
Soovitan, eriti audioraamatut.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...