esmaspäev, 18. juuli 2016

"Scarlet" - Marissa Meyer

2. raamat sarjas "The Lunar Chronicles"
Peategelased: Scarlet ja Wolf
Autor: Marissa Meyer
Originaalpealkiri: "Scarlet"
Kirjastus: Puffin
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 452
Goodreads

 photo reiting4small.jpg 

Samal ajal, kui Cinder New Beijing'is vanglast põgeneb, saab Prantsusmaal elav Scarlet politseist teate, et nad on loobunud uurimast ta vanaema kadumist. Meeleheitel neiu otsustab ise asjaga tegelema hakata. Ta värbab endale appi tänavavõitleja Wolf'i, kellel on vanaema röövijatega sarnane tätoveering.

Arvamus:
Seekord oli siis tegu Punamütsikese ümberjutustusega. Täitsa huvitav oli lugeda, kuidas Marissa Meyer muinasjutust tuttavad detailid ja seigad loosse põimis. Soovin vaid, et peategelane olnuks sama vahva kui originaalis.
Kas ainult mulle käis Scarlet närvidele? Ta  oli nii paganama impulsiivne, ei mõelnud asju läbi, vaid tormas pea ees olukordadesse, mis võinuks elu maksta. Näis nagu koosnenuks ja juhindunuks ta vaid emotsioonidest ning mida kaugemale lugu arenes, seda tüütumaks ta muutus, sest ta tammus paigal. Scarlet oli loo alguses impulsiivne tuulepea ning loo lõpus oli ta täpselt samasugune. Ei mingit edasiminekut ega arengut.

Cinder, kuigi ta on sarjas Scarletist noorem, tundus kuidagi küpsem ja tasakaalukam tegelane. Kuigi jah, ballile sisse sadamine ja Levana ärritamine ei kõnele just heast enesealalhoiuinstinktist. Igatahes meeldis mulle Cinderi ja Thorne'i sisuliin rohkem kui peategelaste oma. Nende seiklused olid hoopis põnevamad ja nalja sai ka.  Thorne'ist võib veel saada mu lemmiktegelane. Ta on just selline kaabakas, kellest õiges oludes võib saada suurepärane kangelane.
Scarleti ja Wolf'i liin oli kuidagi hüplik ja minu arust liiga "esimesest silmapilgust armumise" mekiga.  Kuigi pean tunnistama, et Wolf oli huvitav tegelane. Mulle meeldis, et ta polnud läbinisti hea ega ka läbinisti halb, vaid selline hall tegelane, kes oli võimeline nii alatuteks kui ka suuremeelseteks tegudeks.
Kõige rohkem jäi mind loo juures häirima, et ma ei saanud aru, kuidas Cinder Scarletini jõudis. Ta ju ei teadnud, kuhu suunduda ja siis järsku oli ta kohal ning päästis olukorra. Neetud, kuidas mulle ei meeldi sellised augud.
Niisiis, minu arust oli sarja teine raamat nõrgem, kui "Cinder", aga siiski piisavalt huvitav, et see vaid kahe päevaga läbi lugeda.

Sarja raamatud:
"Cinder"
"Scarlet"
"Cress"
"Fairest"
"Winter
"Stars Above"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...