reede, 15. juuli 2016

Olen põnevil - juuli 2016

Kirjastus Hea Lugu annab üsna pea välja R.J. Palacio raamatu "Auggie & mina. Kolm lugu "Ime" tegelastest". Kuna "Ime" on superhea raamat, siis ei suuda ma "Auggie & mina" ilmumist ära oodata.

5. juulil ilmus Brian K. Vaughan'i sarja "Saga" kuues köide, mis mul on juba tellitud. Loodetavasti jõuab see peagi kohale.


Juuli lõpus peaks inglise keeles ilmuma "Harry Potter and the Cursed Child". Tegu on näidendiga, mille tegevus toimub 19 aastat pärast seitsmenda raamatu lõppu. Harry töötab Võlukunsti ministeeriumis, on kolme lapse isa ning üritab tulutult oma minevikku selja taha jätta. Samal ajal tuleb Harry pojal Albusel end tõestada, sest elu Harry Potteri pojana pole kerge.


Juulis ilmub ka Elizabeth Hoyt'i sarja "Maiden Lane" lühiromaan "Once Upon A Moonlit Night"

Samuti peaks kirjastus Varrak juulis või siis augustis välja andma raamatu "Uurivad Tommy ja Tuppence I", kuhu on koondatud kolm Agatha Christie romaani "Salavastane", "V või W" ja "Pöial sügeleb kui hull".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...