pühapäev, 17. juuli 2016

"Backstage Pass" - Olivia Cunning

1. raamat sarjas "Sinners on Tour"
Peategelased: Myrna Evans ja Brian Sinclair
Autor: Olivia Cunning
Originaalpealkiri: "Backstage Pass"
Kirjastus: Sourcebooks Casablanca
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2010
Lehekülgi: 384
Goodreads

 photo reiting3small.jpg 

Brian Sinclair, hetke kuumima bändi Sinners kitarrist ja laululooja, pole juba mitu nädalat  midagi kirjutanud. Kuid kui tuuril oleva bändiga liitub seksikas psühholoog Myrna Evans, leiab Brian, et ta on oma loomingulise sädeme tagasi saanud.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Kui ma raamatuga alustasin, ei oodanud ma sellist lugu. Pean aga tunnistama, et "Backstage Pass" oli üsna kaasahaarav. Mulle meeldis Brian, kes nägi pealispinnast kaugemale. Viis, kuidas ta Myrnast hoolis ja naist armastas oli nii armas. Myrnal oli selgroogu  - ma lihtsalt pean imetlema naist, kes suutis kuulsad rokkarid bussi koristama panna ning viis, kuidas ta Briani vanematele vastu hakkas, kui nägi, kuidas nood oma poega kohtlesid, oli aplausi väärt.

Kuna ma ise kuulan seda muusikat, mis parasjagu raadiost tuleb, ostan CD-sid harva, kontsertidel  käin veel harvemini ning sageli pole mul aimugi, kuidas pala esitav laulja/muusik välja näeb, siis ei oska ma groupide käitumisele mingit hinnangut anda. Vahepeal olid mul küll silmad nagu alustaldrikud ning ma ei suutnud ära imestada, kuidas need neiud/naised end üleval pidasid. Kas see ka päriselus niimoodi on, pole mul õrna aimugi.
Seksiteema ajas mind tegelikult naerma. Neid stseene oli palju ning kõik tegelased olid üsna vabameelsed. Tegelikult käitusid peategelased linade vahel suurema osa ajast nagu Duracelli jänesed. Täiest ebareaalne, ma tean. Kuid kui Brian seksi ajal muusikat kuulis, oli see pööraselt kuum, aga muutis samas loo humoorikaks. Esmakordselt Myrnaga seksides kirjutas ta muusika otse naise kehale ja ma hirnusin naerda nagu pöörane.
Tegu on pöörase erootilise armastusromaaniga jaburatest rokkaritest. Ning see on alles sarja esimene raamat. Kui sellised lood teile meeldivad, siis tasub sarja vastu huvi tunda. Ise loen praegu teist osa "Rock Hard" ning siiani pole see mulle erilist muljet jätnud.

Sarja raamatud:
"Backstage Pass"
"Rock Hard"
"Hot Ticket"
"Wicked Beat"
"Double Time"
"Sinners at the Altar"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...