pühapäev, 17. juuli 2016

"Allegiance of Honor" - Nalini Singh

15. raamat sarjas "Psy-Changeling"
Autor: Nalini Singh
Originaalpealkiri: "Allegiance of Honor"
Kirjastus: Berkley
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2016
Lehekülgi: 478
Goodreads


  Lugemise Väljakutse 2016  raamat, mille kaas on mu lemmikvärvi
 photo reiting6small.jpg 

Psy-Changeling maailmas on toimunud suured muutused ning inimesed, kujumuutjad ja psyd teevad esimesi samme koostöö nimel. Kuid üle sajandi kestnud kahtlustest, ebakõladest ja umbusaldusest on raske üle saada. Eriti kui varjudes tegutseb  Konsortsium, mis üritab hävitada kõike seda, mille nimel Trinity Accord tööd teeb.

Arvamus:
Ma ei tea mitu korda ma seda olen juba öelnud, aga Nalini Singh on vaieldamatult üks mu lemmik kirjanikke. Daam on geenius, kes oskab kirjutada äärmiselt põnevaid aga samas emotsionaalseid lugusid. "Allegiance of Honor" oli põnev ja tempokas, kuid loos oli ka hetki, mis tõid pisara silma. Kusjuures paaril hetkel tundus raamat liiga "magus", kuid autor oskas alati lisada natuke teravust ja sügavust, et lugu seebiooperiks ei muutuks.

15. raamat tõmbas sarja esimese etapi otsad kokku. Nii võib öelda, et tegu oli omamoodi kokkuvõttega. Juttu tuli pea kõigist eelmiste raamatute tegelastest, kuid samas oli lool sisu - tegelastel tuli üles leida röövitud kujumuutja ning kaitsta esimest psy-kujumuutja last. Samal ajal olid ilmavalgele tulemas esimesed leopardi ja hundi kutsikad ehk siis pupcubsid nagu neid hellitavalt kutsuti.
Mind hämmastas, kui palju ma tegelikult sarjast mäletasin. Lugedes meenusid mulle seigad isegi nende tegelastega, keda on varem mainitud vaid sarja ühes raamatus. Samuti oli tohutult rahuldustpakkuv, et ma sain lugeda armsaks saanud tegelaste käekäigust. Walkerist ja Larast oleks võinud natuke rohkem juttu olla, aga ma leppisin sellega, mis oli. See-eest Jude'il olid mõned väga head stseenid, autor tõmbas kokku mõned minu jaoks üliolulised otsad ning Mercy lapseootus lisas loosse vajaliku koomilise elemendi.
Järgmisel aastal algab loo uus etapp. Mõned vihjed andis Nalini Singh juba selles loos. Psy-võrk pole siiani stabiilne ning inimesi ja kujumuutjaid on ähvardamas uued ohud. Kuna aga järgmise aasta juuni on tohutult kaugel, lohutan ma end autori lühiromaanide kogumikuga "Wild Embrace", mis ilmub juba järgmisel kuul.

Pean lõpetuseks veel mainima, et  raamatu ümbrispaber on fantastiliselt kauni kujundusega. Juba seepärast tahtsin ma USA versiooni. UK nägudega kaaned on kõik kuidagi üheülbalised.

Sarja raamatud:
"Allegiance of Honor"  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...