teisipäev, 14. juuni 2016

Olen põnevil - juuni 2016

Pool juunikuud on peaaegu möödas ning suvepuhkus vaid mõne päeva kaugusel. Just paras aeg rääkida äsjailmunud või varsti ilmuvatest raamatutest, mis mind elevile ajavad. Võite kolm korda arvata, kuidas ma oma puhkuse veedan. Ikka koduaias mütates ning lugemist ootavate raamatute kuhja lammutades. 


Eile ilmus müügile Marissa Meyer'i "Kuu kroonikad" sarja esimene osa "Cinder". Tegu on väga huvitava Tuhkatriinu muinasjutu ümberjutustusega, mille eesti keeles avaldas kirjastus Pikoprint. Lugesin paar aastat tagasi raamatut inglise keeles ja see oli suurepärane. Kusjuures kuulsin usaldusväärsest allikast, et sarja kolmas raamat "Cress" pidi olema veel parem kui esimene. Igatahes loodan ma, et eestikeelne tõlge on tasemel ning huvi raamatu vastu suur. Nii on lootust, et eesti keeles ilmub kogu sari.

Ametlikult peaks täna üle maailma müügile jõudma Nalini Singh'i "Psy-Changeling" sarja viieteistkümnes romaan "Allegiance of Honor". Seekord pole lool kahte peategelast, vaid hoopis räägitakse kõikidest eelmistest paaridest ning muutunud maailmast. Ma ei suuda ära oodata, millal mu tellitud raamat kohale jõuab.

Kirjastuselt Varrak ilmus Diana Gabaldon'i sarja "Võõramaalane" kolmanda raamatu "Rändaja" esimene osa , mis pole poodidesse veel jõudnud, kuid kirjastuse kodulehel on juba ilmunud raamatute seas. Varrakult ilmub üsna pea ka Winston Graham'i  "Ross Poldarki" sarja teine romaan "Demelza".

Üsna pea peaks Päikese Kirjastus välja andma Nicola Yoon'i noorteromaani "Sina minu kõrval ja maailm meie vahel". Raamat räägib Maddy'st, kes pole seitseteist aastat majast väljunud kuna ta on maailma vastu allergiline. Siis aga kolib kõrvalmajja sarmikas Olly ning Maddy maailm lendab uppi. Raamatu sisututvustus on äärmiselt intrigeeriv ning suure tõenäosusega leiab ka see raamat tee mu raamaturiiulisse.

Seekord on siis postituses äärmiselt kaunite ja romantiliste kaanepiltidega raamatud. Aga eks selline see juuni ju ongi oma jaanipäeva ja sõnajalaõite otsingutega. 

Kindlasti on sel kuul ilmunud ja ilmub veel teisi huvitavaid raamatuid. Soovitused on alati teretulnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...