teisipäev, 14. juuni 2016

"Lover Mine" - J.R. Ward

8. raamat sarjas "Black Dagger Brotherhood"
Peategelased: Xhex ja John Matthew
Autor: J.R. Ward
Originaalpealkiri: "Lover Mine"
Kirjastus: Piatkus
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2010
Lehekülgi: 653
Goodreads

  Lugemise Väljakutse 2016: raamat, millel on rohkem kui 600 lehekülge
 photo reiting4-5small.jpg 
Pärast Xhex'i kadumist otsivad teda kõik vennaskonna liikmed, kuid vaid Johni lähimad sõbrad teavad kuivõrd pühendunud on John naise otsingutele. Mees on kindel, et naise salapärase kadumise taga on Lash ja kuigi ta teab, et neil pole ühist tulevikku, on ta valmis tegema kõik, et vaid naine elusana leida. Iga mööduva tunniga see lootus aga kahaneb.

Arvamus:
Lõpuks ometi John Matthew lugu. John on üks neist tegelastest, kelle pärast ma ikka veel seda tohutult pikka sarja loen. Ausalt öeldes olin ma skeptiline, kui autor Johni ja Xhex'i paari pani. Kas tõesti vajas John kallimat, kes oli võimeline ka superkangelasele tuule alla tegema ning ei hiilanud just naiselikkusega? Kas ta ei vajanuks kedagi pehmema iseloomu ja toetavama loomuga?
Mida ma varem ka ei arvanud, toimis Johni ja Xhexi suhe päris hästi. Nende loos oli nii romantikat kui ka märulit ning loo alguses oli selles ka tohutult südamevalu. Need kaks tõesti sobisid kokku ning see, et Xhex oli taoline badass, oli vaid kasuks.  Ükski teine kangelanna poleks Lashi "erilist hoolt ja armastust" lihtsalt üle elanud.
Ma pole tükil ajal ühegi raamatutegelase mihklipäeva nii pikisilmi oodanud nagu Lashi oma ja seda ikka andis oodata. Taskuformaadis raamatul oli üle 650 lehekülje. Pole siis ime, et ma juubeldasin, kui kauaoodatud hetk lõpuks kätte jõudis. Mõned Lashiga seotud stseenid olid niivõrd jõhkrad ja võikad, et panid mul sisemuse keerama ning see oli ka üks põhjus, miks ma ei saanud anda raamatule kõrgemat hinnangut.
Qhuinn ja Blay murdsid mu südame. Kohutav oli lugeda, kuidas need kaks kunagist parimat sõpra teineteisest aina kaugenesid. Loodetavasti toimub varsti nende suhtes mingi läbimurre, sest kaua see enam kesta ei saa. Ma hakkan nimelt kannatust kaotama.
Väga hea jätk sarjale.

Sarja raamatud:
"Lover Mine"
"Lover Unleashed"
"Lover Reborn"
"Lover At Last"
"The King"
"The Shadows"
"The Beast"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...