teisipäev, 28. juuni 2016

"Kokaiinibluus" - Kerry Greenwood

1. raamat sarjas "Phryne Fisheri krimilood"
Autor: Kerry Greenwood
Originaalpealkiri: "Cocaine Blues"
Tõlkija: Ülle Jälle
Kirjastus: Ersen
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2016
Lehekülgi: 232
Goodreads
  Around the Year in 52 Books: raamat, mille tegevus leiab aset teises maailmajaos
   photo reiting3small.jpg 

Londoni elu on inglise kõrgklassi kuuluva Phryne Fisher surmani ära tüütanud. Nii tulebki taeva kingitusena juhututtava ettepanek Austraaliasse sõita ning välja selgitada, mis ta tütre abielus tegelikult toimub. Austraaliasse jõudnud Phryne kolib Windsori hotelli, palkab endale nutika toatüdruku, naudib eksootilise vene tantsija embusi ning avastab end peagi keset räpast kokaiiniäri.

Arvamus:
Ma polegi varem Austraalias toimuvat krimkat lugenud. Ja kuigi juhtum ise oli üsna mage, meeldisid mulle väga ajastu (1920ndad) ja loo värvikad tegelased. Loomulikult nägin ma kõigis rollides telesarjast tuttavaid näitlejaid. Kui ma ei eksi, siis näitas sarja TV3 sarja kahte hooaega, kuid kolmas on näitamata. Loodetavasti jõuab see ka meie ekraanidele, sest tegu on tõeliselt laheda meelelahutusega. Just tänu sarjale suutsin ma ka hinnata raamatus kirjeldatud kostüüme.  
Igatahes ootan ma, et kirjastus Ersen annaks välja veel mõne Phryne Fisheri krimiloo. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...