esmaspäev, 20. juuni 2016

"Fat Louise" - Jamie Begley

2. raamat sarjas "Biker Bitches"
Peategelased: Jane (Fat Louise) ja Cade
Autor: Jamie Begley
Originaalpealkiri: "Fat Louise"
Kirjastus: Young Ink Press
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 186
Goodreads

  Around the Year in 52 Books: raamat, mille pealkirjas on eesnimi
   photo reiting2-5small.jpg

Kui Jane'i hellitatud õde abiellub Mehhiko kartellijuhiga ning kaob siis üle piiri, otsustab neiu õde otsima minna. Jane'i isa saab liiga hilja teada, mis tütrel plaanis on -  neiu on jõudnud juba piiri ületada. Mees otsustab tütarde päästmiseks oma panuse anda ning palkab Cade'i  - mehe, kes on ennegi Mehhikos pantvangi võetud inimesi tagasi koju toonud. 

Arvamus:
Ma ootasin paremat lugu. Cade ei avaldanud üldse muljet (ausalt öeldes oli ta paras jobu, kes ei tundnud õiget naist ära isegi siis, kui too talle sülle langes) ja kuigi Jane üllatas mind meeldivalt, ma poleks iialgi uskunud, et eelmiste lugude tobuke muutub granaate loopivaks amatsooniks, jäi raamat lahjaks.
Mehhiko osa oli üsna meeltlahutav - Jane oli päris ettevõtlik ja nutikas (ma oleks ammu ulgudes USA piiri poole kihutanud), kuid kui tegelased lõpuks koju jõudsid, hakkas kogu lugu aina rohkem logisema. Ühes kohas oli mul tunne, et raamatust on terve jupp puudu. Ma ei mõtle mitte paari lauset või lõiku, vaid terveid peatükke. Ma tahtsin Jane'i vaatenurka ja reageeringuid, mis oleks muutnud loo sügavamaks, kuid selle asemel toimus ajahüpe ning lugu läks edasi Cade'i mätta otsast vaadatuna.

Lisaks ma ei saanudki aru, miks peategelast Fat Louise'iks kutsuti. Olgu, talle meeldis süüa, ma teadsin seda juba varasematest lugudest, aga kuidas see ta nimega seotud oli? Kas tõesti kasutas ta seda nime, kuna kasuema mõnitas teda sellega ja ta üritas asju enda kasuks pöörata? Aga siis on see ju Sex Pistoni nimeloo kordus.
Loo lõpp oli asjaolusid arvestades reaalne, kuid Jane'i jaoks üsna mõru.
Kokkuvõttes ütleksin ma, et see on üks Jamie Begley viletsamaid lugusid ("Tainted" meeldis mulle veel vähem), mida ma lugenud olen ning kuna ma otsustasin anda sellele hindeks 2,5, siis pean ma sarja esimese loo "Razer's Ride" hinnet tõstma.

Sarja raamatud:
"Sex Piston"
"Fat Louise"
"Merry Blissmas"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...