laupäev, 21. mai 2016

Olen põnevil - mai 2016

Nonii. Mai on lõpusirgel.  Ajapuuduse tõttu pidin sel kuul langetama otsuse, kas lugeda või siis blogi täita. Teist on aga üsna raske teha esimest tegemata ja nii polnudki valiku langetamine kuigi raske. Järgmiste nädalate jooksul on mul loodetavasti natuke rohkem vaba aega ja ma jõuan blogisse kirjutada mõnest päris huvitavast raamatust, mis mul sel kuul õnnestus lõpetada.

Nüüd siis aga raamatutest. 
Kirjastus Sinisukk avaldas Kerstin Gier'i triloogia teise osa "Safiirsinine". Kauni kaanekujundusega raamatul on veel "kaunim hind". Raamatu eest tahetakse üle 30 euro. Mul on plaanis romaani kindlasti lugeda, kuid kas raatsin seda ka oma raamaturiiulisse muretseda (esimene osa on mul olemas), on juba kahtlane.

Mais ilmus ka Sarah J. Maas'i romaan "Klaastorn", milles vangistatud teismeline palgamõrvar saab uue võimaluse. Inglise keeles on sarjas ilmunud juba viis raamatut (4 romaani ja novellikogu). Loodetavasti on huvi raamatu vastu suur ning kirjastus Pikoprint annab välja ka teised osad.

24. mail ilmub Rick Yancey Viienda laine triloogia viimane osa "The Last Star". Esimene raamat oli superhea, kuid teise puhul läksid lugejate arvamused lahku. Nii ma otsustasin oodata, kuni ka kolmas osa on ilmunud, et siis ühe soojaga triloogia algusest lõpuni läbi lugeda.

31. mail ilmub Elizabeth Hoyt'i "Maiden Lane" sarja järgmine osa "Duke of Sin". Tegu on sarja kümnenda romaaniga, mis pajatab hertsogi ja tolle majapidajanna loo. Samal päeval peaks müügile jõudma ka Darynda Jones'i raamatu "The Dirt on Ninth Grave" pehmekaaneline versioon. 

Selleks korraks kõik. Kui teate veel mõnd väga head raamatut, mis hiljuti ilmus või on ilmumas, siis kõik soovitused on teretulnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...