laupäev, 23. aprill 2016

"The Sacred Hearts MC" - A.J. Downey

1. - 3.  raamat sarjas "The Sacred Hearts MC"
Autor: A.J. Downey
Originaalpealkirjad: "Shattered & Scarred", "Broken & Burned", "Cracked & Crushed"
Formaat: e-raamatud
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 309+307+329
Goodreads


Sarja keskmes on alles hiljuti seaduslikule teele asunud The Sacred Hearts MC liikmete armastuslood.

Esimeses raamatus leiab Trigger ühel märtsikuu ööl maantee ääres kokteilikleidis paljajalu kõndiva naise. Vähehaaval selgub, et Ashtoni abikaasa on täiust tagaajav sadist ning Trigger lubab, et Ashton ei pea enam mehe juurde tagasi minema. Naise abikaasa ei anna aga nii kergesti alla ja hakkab klubile pahandusi põhjustama.

Arvamus:
Algus oli hästi põnev, kuid siis muutus lugu hüplevaks - kord oli lugu kaasahaarav, siis jälle muutus jube igavaks. Lõpuks lugesin ma lihtsalt diagonaalis kuni jõudsin taas huvitava kohani. Pealegi kubises raamat õigekirjavigadest. Kui juba inimene, kelle emakeeleks ei ole inglise keel, saab aru, kui jaburad on mõned laused, sest sõna on valesti kirjutatud või koma on puudu, siis pole enam palju lisada. 
Tegelased olid päris meeldivad, kuid vahepeal ei saanud ma neist aru. Ashton elas kaheksa aastat tõelises põrgus ning võis ju eeldada, et ta tahab saada iseseisvaks, vajab aastaid teraapiat ja ootab uue suhte alustamisega, kuid loos näis talle piisavat vaid seksist kahe mehega. See omakorda muutis Triggeri ja Ashtoni suhte väga ebausutavaks. Kuigi mulle meeldis, et autor kirjutas klubi karmi elu kõrval ka emotsionaalsematest hetkedest, pingutas ta muusikalide ja laulmisega tohutult üle. 
Kõige krooniks peaks raamatu kaanel olev mees olema 36-aastane. 
 photo reiting2small.jpg 


Sarja teise osa peategelaseks on klubi asepresident Dray. Mees annab oma majas peavarju Evy'le, kes avastas just, et sel ajal kui tema tööd rabas, pettis ta peigmees teda iga ettejuhtuva seelikuga. Mida rohkem Dray neiuga aega veedab, seda rohkem Evy talle meeldima hakkab.

Arvamus:
Teine osa meeldis mulle tunduvalt rohkem. See ei olnudki nagu mootorratturite romaan, vaid hoopis noortele suunatud armastuslugu (vahepeal loomulikult üsna kuum). Peategelaste kohtumine oli lahe ja nende suhe arenes loomulikumalt, aga samas ei andnud autor ka selles raamatus noortele piisavalt aega, et nende lugu tunduks lõpuni usutav. Evy päritolu ja arusaamad lisasid loole vürtsi. Mis mulle aga üldse ei meeldinud, oli Evy komme kogu aeg nutta. Ta nuttis, kui oli õnnetu või hirmul ja ka siis, kui tundis kergendust, oli õnnelik või väsinud. Pikapeale muutus see tüütuks. 
Aga nagu varem mainisin, meeldis see  sarja teine osa mulle rohkem kui esimene. Trükivigu oli ka vähem. :)
 photo reiting3small.jpg 


Kolmandas osas on Ashtoni parim sõbranna Hayden abiellumas, kuid peigmees mõtleb altari ees ümber ning šokis pruut ei tea, mida edasi teha. Reaver, kes on olnud juba pikemat aega Hayden'isse armunud, paneb naise oma motikale ja sõidab temaga  pulmareisile.

Arvamus:
Äärmiselt omapärane raamat. Kohati ma armastasin lugu, kohati vihkasin seda ja oli ka stseene, mis ajasid mulle hirmu peale. 
Reaver on nähtavasti kõige hirmuäratavam kangelane, kellest ma eales lugenud olen. Hayden isegi mainis korra, et mees on koletis ja ma nõustusin selle hinnanguga. Haydeni pisarad ajasid ta kiima, kuid samas oli ta valmis üheksa tundi motikaga sõitma, et naine halvast olukorrast päästa. Ta kallistas naist kui tollel seda vaja oli, aga ise vajas voodis Haydeni hirmu ja armastas oma nuge. Ta oli korraga nii prints valgel hobusel kui ka õudusunenägu.
Lugu mängis mu mõistusega, aga samas Reaveri ja Haydeni suhe töötas. Välja arvatud Cutteri osa - Reaveri käitumine selles osas oli täiesti arusaamatu ning polnud sellisele mehele omane. Samuti üllatas mind Haydeni peigmehega juhtuna. See mees oma sõpradega olid tõelised persevestid.
Kokkuvõttes mulle täitsa meeldis. 
 photo reiting3small.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...