laupäev, 30. aprill 2016

"Surma ravim" - James Dashner

3. raamat triloogias "Labürindijooksja"
Autor: James Dashner
Originaalpealkiri: "The Death Cure"
Tõlkija: Mai Tõnisoo
Kirjastus: Tänapäev
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 334
Goodreads
 photo reiting4small.jpg

Triloogia kolmandas osas on katsed läbi. MOOLOK'i  töötajate sõnul on jäänud vaid viimane test, et leida ravi lahvatuse vastu. Samuti pakutakse ellujäänutele võimalust oma mälestusi tagasi saada. Thomas, Newt ja Minho arvavad, et tegu on järjekordse pettusega ja keelduvad. Teresa ja teised välujad otsustavad aga operatsiooni kasuks. Kuna poisid pole koostööaldid koheldakse neid vangidena ning sõbrad otsustavad põgeneda.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
James Dashneri triloogia on sõltuvust tekitav. Käisin kuid kolmandast osast raamatukogus mööda ja ei tundnud mingit tõmmet seda kaasa haarata. Kui ma siis lõpuks raamatu laenutasin ja lugema hakkasin, ei suutnud ma seda enam käest panna. Ühe õhtuga sain selle läbi. Põhjuseks oli kindlasti Dashneri lihtne ja kergesti loetav stiil. Peatükkide lühidus tuli ka loomulikult kasuks.
Mulle meeldisid loo keerdkäigud, kordagi ei hakanud igav ja raamatut käest panna oli võimatu. Ma pesin isegi hambaid raamat näpus.

Sarja peategelane Thomas meeldis mulle vaatamata ta segasele minevikule ja sidemetele MOOLOK'iga. Ta tegi otsuse ja jäi sellele kindlaks ning lõpus osutus noormees sõbraks, kes oli valmis lähedase nimel oma meelerahu ohverdama. Teresa jälle muutus iga osaga aina tüütumaks ja seepärast olin ma igati rahul, et Brendal oli kolmandas osas hoopis suurem roll kui pisikesel Preili Kõiketeadjal. Loo lõpus suutis autor mind ühe faktiga jahmatada ning minu arust oli see huvitav pööre, kuid samas jättis ta liiga palju otsi lahti ning ma ei olnud lõpuga 100% rahul.
Kokkuvõttes oli tegu huvitava triloogiaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...