reede, 8. aprill 2016

Olen põnevil - aprill 2016

Aeg taas kirjutada äsjailmunud või peatselt trükist tulevatest raamatutest, mis panevad mu silmad särama.

Alustan seekord veebruari lõpus ilmunud raamatuga "Koidupalavik", mis põhineb autor Péter Gárdose vanemate kirjavahetusel pärast II maailmasõda. 



Teine äärmiselt huvitava sisututvustusega tõsieluraamat "Seitsme nimega tüdruk" ilmus paar päeva taga ja räägib noore neiu Põhja-Koreast põgenemise loo.

5. aprillil ilmus inglise keeles J.R. Wardi uus romaan "The Beast". Tegu on sarja "Black Dagger Brotherhood" 14. raamatuga. Ma olen lugemisega  üsna maas (olen lugenud sarja kuute raamatut), kuid selle loo peategelasteks on Rhage ja Mary. Loomulikult pidin ma raamatu ka endale muretsema. :)

Kirjastus Varrak andis välja Ilmar Taska romaani "Pobeda 1946", mis räägib kahe õe elust Eestis pärast II maailmasõda.

Ajakirjade Kirjastus aga andis välja Samantha Youngi kolmanda romaani "Jamaica Lane", kus Edinburghi kolinud Olivia otsustab ebakindlusest üle saada ja lõpuks kuulata oma südamehäält.

Samuti on Varrakul plaanis aprillis (võibolla mais) välja anda Winston Grahami raamat "Ross Poldark". ETV näitab laupäeva õhtuti romaanil põhinevat sarja "Poldark", mis on suurepärane. Tavaliselt on raamatud veel paremad kui sarjad ja filmid, niisiis loodan ma, et tegu pole erandiga. Kuna kaanekujundust ei ole veel avalikustatud, lisan siia ingliskeelse raamatu kaanepildi, millel on sarjas Ross Poldarki mängiv Aidan Turner.

Kindlasti on aprillis ilmumas veel huvitavaid raamatuid ning kuigi mu lugemist ootavate raamatute nimekiri on üle mõistuse pikk, ootan ma alati uusi soovitusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...