teisipäev, 26. aprill 2016

"Marked in Flesh" - Anne Bishop

4. raamat sarjas "The Others"
Autor: Anne Bishop
Originaalpealkiri: "Marked in Flesh"
Kirjastus: ROC
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2016
Lehekülgi: 399
Goodreads

 Around the Year in 52 Books: 2016. aastal avaldatud raamat
  photo reiting6small.jpg 
Sajandeid on inimesed ja Teised enamvähem rahus üksteise kõrval elanud, kuid nüüd on inimeste üleastumiste tõttu õrn tasakaal häiritud ja Vanemad on esitanud ultimaatumi. Simon Wolfgard ja teised Lakeside Courtyard'i elanikud peavad otsustama, kui palju "inimest" nad tahavad alles jätta. Läheneb otsustab kokkupõrge ning Meg ja Simon teevad kõik endast oleneva, et neile tähtsad Teised ja inimesed selle üle elaks.

Arvamus:
Ma tellisin selle raamatu juba 2015. aasta oktoobris ning umbes nädal enne ametlikku müüki tulekut sain Book Depositoryst kirja, mis teatas, et tänu kirjastajale on mu koopia juba teele pandud. Jäi vaid oodata. Mida rohkem aega möödus, seda suuremaks läks hirm, et kui raamat lõpuks pärale jõuab, on pettumus suur. Tavaliselt ju on nii. Viis ja pool nädalat hiljem, sain teost lõpuks ka ise käes hoida.

Kuna vahepeal tuli tööl käia, kulus "Marked in Flesh" lugemiseks kolm päeva. Õhtul oli kahju raamatut käest panna ja tööle minnes pistsin raamatu kotti. Nii kindluse mõttes. :) Ja ma ei pidanud pettuma. Juba esimestest sõnadest haaras lugu mu kaasa ja viis tõelisele emotsioonide karusellile. Oli peatükke, mis võtsid silma märjaks ja stseene, mis mind südamest naerma ajasid. Ma ei tundnud kordagi igavust ning  kuna autor laiendas ka seekord loodud maailma piire, tutvustus ta uusi huvitavaid tegelasi, kelle käekäigule ma mõnuga kaasa elasin.
Neljas osa pakkus üllatusi ning loodetavasti selgitas nurisejatele, miks Megi ja Simoni suhe just sellises tempos areneb. Kõige põnevam oli aga lugeda, kuidas Teiste ja inimeste vahelised suhted muutusid aina tugevamaks ja kuidas nad ühise eesmärgi nimel õppisid koostööd tegema.
Siiani parim raamat, mida ma sel aastal lugenud olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...