kolmapäev, 2. märts 2016

Top 5 Wednesday #10

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 
Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on:  Raamatupohmakad (Biggest Book Hangovers)

Niisiis, raamatud, mis on jäänud mind kummitama ja omamoodi rikkunud ära järgmised lugemiselamused või tekitanud lugemises pausi.



5. Lapsepõlvest meenub Astrid Lindgreni raamat "Kalle Blomkvist ja Rasmus", mille leidsin vanaema juures laua sahtlist. Lugesin seda nädala jooksul kolm korda ning ükski teine raamat ei saanud sellele ligilähedalegi.  Tegu oli mu esimese krimka ja üldse esimese Kalle Blomkvisti looga.






4.  Erich Maria Remarque'i raamat "Elusäde" vapustas mind hingepõhjani ning kuigi mu lugemisse ei tekkinud pausi, mõtlesin ma sellele raamatule veel kuid hiljem. Samuti tekitas see teos pelguse autori nende raamatute ees, mida ma veel lugenud ei ole. Ma nimelt kardan, et ükski teine raamat  ei ületa latti, mille see raamat seadis.






 

3. Ostsin R.J. Palacio raamatu "Ime" kauni sinise kaane pärast, alustasin samal õhtul lugemist ja ei suutnud enne käest panna, kui raamat oli läbi. Järgmised kaheksa päeva lugesin raamatut uuesti ja uuesti, alguses parimad kohad ja siis algusest peale ning siis lugesin jälle lemmikkohti.







2. Robert Seethaler'i "Tubakapoodnik" lõi selle aasta alguses  mul jalad alt. Ka seekord ei tekkinud mu lugemises pausi, kuid terve nädala ei suutnud ma keskenduda. Iga kord kui mõne raamatu kätte võtsin, läksid mõtted selle loo peale tagasi.









1. Ma lugesin J.K. Rowling'u Harry Potteri sarja viis raamatut 2005. aasta kevadel ühe nädalaga algusest lõpuni läbi. Loomulikult olin ma neid ka varem lugenud, kuid mitte kunagi ilma pausideta ja ühe soojaga. See pani mulle sellise põntsu, et ma ei suutnud terve suve ühtegi teist raamatut kätte võtta ja nii ma siis muudkui ketrasin just neid viite teost ja ootasin kannatamatult kuuenda osa ilmumist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...