kolmapäev, 9. märts 2016

Top 5 Wednesday #11

Top 5 Wednesday idee autoriks on Lainey, kelle booktube'i kanali nimi on gingerreadslainey. 

Kogu Top 5 Wednesday teemade nimekiri on üleval Goodreads lehel Top 5 Wednesday grupis
Selle nädala teemaks on:  Ajas rändamine

Rangelt võttes peaks postitus sisaldama vaid raamatuid, kuid millal ma enne reeglitest kinni olen pidanud. Seega on tänane postitus segu telesarjadest, filmidest ja raamatutest.

5. Telesari "Ajahüpe" ("Quantum Leap")
Kooliajal olin ma sarjast vaimustuses. Sari jooksis tööpäeviti pärast kooli ning selle tunni jooksul olin ma ülejäänud maailma jaoks kadunud.


Lastele mõeldud telesari "Mirror, Mirror", mida näidati nädalavahetustel ning milles lapsed rändasid peegli abil ajas.




4. Film "Ajaränduri naine"
Film põhineb Audfey Niffenegger'i samanimelisel romaanil, mida ma veel ei ole lugenud.


3. Lynn Kurland'i raamatusari "MacLeod / de Piaget"
Osa sarja raamatutest on lihtsalt ajaloolised armastusromaanid, kuid enamuses reisivad tegelased kas tänapäevast keskaega või siis satuvad keskajast pärit tegelased tänapäeva.



2. J.K. Rowlingu raamat "Harry Potter ja Azkabani vang"
Raamat, mis alguses ei meenugi, kui räägitakse ajas rändamisest, kuid tegelikult mängib just see tegevus loos otsustavat rolli.



1. Diana Gabaldon'i raamat "Võõramaalane"
Arvatavasti teavad nüüdseks juba kõik, millest see raamat räägib. Telesarja tohutu edu on raamatu populaarsusele kindlasti kaasa aidanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...