teisipäev, 8. märts 2016

Olen põnevil - märts 2016

Otsustasin alustada uue postituste sarjaga, kus kirjutan, millised äsjailmunud või lähiajal ilmuvad raamatud minus niivõrd elevust tekitavad, et ma neid kindlasti lugeda tahan. Mingit loogilist järjekorda pole postitusest mõtet otsida, sest ma panen raamatud kirja nii, nagu need mulle meelde tulevad.

Alustan äsjailmunud raamatutest:
Kirjastus Sinisukkalt ilmus veebruari lõpus kaks toredat lasteraamatut "Doktor Dolittle" ja "Doktor Dolittle'i reisid", mille autoriks on Hugh Lofting. Autor võitles Esimeses maailmasõjas ja nägi mida sõda tegi inimeste ja loomadega. Kuna ta ei tahtnud või ei suutnud kodustele sõjakoledustest kirjutada, saatis ta neile hoopis südamlikke jutukesi arstist, kes õppis ära loomade keele ja hakkas hoopis neid ravima. Kindlasti on raamatu lisaväärtuseks ka autori enda joonistatud pildid.
Samad lood ilmusid eesti keeles 80ndate alguses, kuid kuna köited on üsna ära loetud, kavatsen ma need kaks teost päris kindlasti oma raamaturiiulisse muretseda.




Järgmine raamat, mis minus tohutut põnevust tekitab, on äsjailmunud Indrek Hargla krimka "Raudrästiku aeg". Muinasaja mõrvalugu näib päris  kopsakas, sest Rahva Raamat andmeil on raamatul 368 lehekülge. Pealegi on raamatul niivõrd kutsuv kaanepilt, et kohe vägisi meelitab ostma.
Täna sain kohalikus Selveris raamatut isegi oma käega katsuda ning selle kaaned on katsudes hämmastavalt "sametised". 

Ilmuvad lähiajal:
8. märtsil ilmub Anne Bishopi sarja "The Others" 4. osa "Marked in Flesh". Neljapäeval sain meili, et raamat pandi posti, kuid kuna see tuleb Inglismaalt, pean kannatust varuma. Tegu on äärmiselt huvitava ja minu jaoks erakordse sarjaga, sest ma pole varem midagi sellist lugenud. Praegu täidan aega lugedes taas sarja esimesi raamatuid.

Kevadiseks koolivaheajaks peaks kirjastus Pikoprint välja andma Kazu Kibuishi graafilise romaani "Amulett 2: Kivivardja needus", kus jätkuvad Emily ja Navini seiklused maa-aluses maailmas.

Kirjastus Ersen plaanib 7. märtsil välja anda Nora Robertsi uue romaani "Petis", inglise keeles "The Liar", millele mu goodreadsi sõbrad on andnud päris kõrge hinnangu. Raamatu kaanepilt pole suurem asi (originaali oma meeldib tunduvalt rohkem), kuid lugu noorest naisest, kes pärast abikaasa surma avastab, et meest, keda ta armastas, polnudki üldse olemas, tundub üpris intrigeeriv.

Märtsi lõpus ilmub Shelly Laurenstoni sarja "Call of Crows" uus romaan "The Undoing". Sarja esimene osa "The Unleashing" polnud nii hea, kui ma ootasin, aga autori loodud maailm oli omapärane ning kõrvaltegelased huvitavad. Pealegi otsustasin ma juba ammu, et kõigele, mis tuleb Shelly Laurenstoni sulest, peab andma väärilise võimaluse. :)


Märtsi alguses peaks ilmuma ka Patricia Briggsi Mercy Thompsoni sarja 9. raamat "Fire Touched", mis omakorda tähendab, et ma võin alustada sarja 7. osa lugemist. Avastasin paar aastat tagasi, et mul peab alati paar Mercy Thompsoni lugu varuks olema või ma kaldun end segaseks mõtlema, oodates järgmise osa ilmumist. Üheksandast loost tean vaid nii palju, et inimesed ja haldjarahvas on vaenujalal.


Kindlasti on märtsis ilmumas veel palju huvitavat, millest mul aimugi pole. Kui tahad mulle midagi huvitavat soovitada, siis pane see alla kommentaaridesse kirja.

3 kommentaari:

  1. Ootan huviga Ann Leckie, Peter V. Bretti ja Robert Silverbergi tõlkeid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen korra Ann Leckie raamatut raamatukogus käes hoidnud, aga tutvustuses olev lause, et tegelane on roboti ja zombi segu, hoidis mind tagasi.

      Kustuta
  2. Jah, see on selline segane raamat, et ühtpidi tuleks kõigepealt inglise keeles lugeda (he/she küsimused) ja seejärel uuesti eesti keeles, et tegevusele rohkem pihta saada.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...