esmaspäev, 15. veebruar 2016

"Third Grave Dead Ahead" - Darynda Jones

3. raamat sarjas "Charley Davidson"
Autor: Darynda Jones
Originaalpealkiri: "Third Grave Dead Ahead"
Kirjastus: St. Martin's Griffin
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2012
Lehekülgi: 326
Goodreads 

 photo reiting4small.jpg 
Taaskord on Charleyl tarvis lahendada kadumisjuhtum. Kõigi poolt armastatud arsti naine on jäljetult kadunud ning kuigi abikaasa näib murest murtud, kahtleb Charley mehe siiruses. Mida kaugemale juhtumi uurimine jõuab, seda kindlam on Charley, et mehe moodsas riidekapis koliseb nii mõnigi skelett.
Seekord peab grim reaperist eradetektiiv oma tööd tegema kaanides tohututes kogustes kohvi, sest iga kord kui naine silmad suleb, on vihane Reyes Farrow kohal ning Charley ei saa aru, kuidas see võimalik on, ta sidus mehe ju tolle kehaga ühte.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Esmakordselt lugesin ma raamatut umbes poolteist aastat tagasi. Postitus jäi blogisse tegemata, kuid goodreadsis hindasin ma lugu viie tärniga. Nüüd uuesti lugedes ma seda enam teha ei saa. Mulle meeldib Charley kolmas juhtum, huumor on sama pöörane, kui esimestes osades, ka sisu on  täiesti korralik, aga seekord on mul tegelastega kana kitkuda. Kusjuures ma ei taipa siiani, kuidas see enne mind ei häirinud.
Aga nüüd siis lähemalt. "Third Grave Dead Ahead" on kohati isegi naljakam kui sarja kaks esimest osa. Seda loomulikult kuni asjalood Charley jaoks väga traagilise pöörde võtavad ning nagu sellest vähe oleks, saabub lõplik hoop sealt, kust Charley seda kõige vähem oodata oskab. Mul oli vaesest naisest kohe päris kahju. Loomulikult logiseb tal nii mõnigi kruvi, aga kas sul ei logiseks, kui sa mäletaksid iga viimast kui hetke oma elust (sünnist alates), näeksid igal pool surnute hingi, oleksid sunnitud nende lõpetamata asju joonde ajama ning suudaksid lugeda elavate emotsioone. Charley tavatud kombed ja harjumused on talle täiesti lubatud. Mis pole aga lubatud, on teiste pidev ohtu asetamine. 
Loo alguses pole Charley juba pea kaks nädalat maganud, sest iga kord kui ta silmad suleb, on Reyes kohal. Mees on vihane, sest kuidagi õnnestus tuulepeast Charleyl mees tolle kehaga siduda ning nüüd ei tea naine, kuidas seda olematuks teha. Reyes saab kehast lahkuda vaid siis, kui Charley teda kutsub ning naine ei taipa sedagi, kuidas ta iga kord magama jäädes sellega hakkama saab. Niisiis on ta otsustanud ärkvel püsida ja kulistab liitrite kaupa kohvi. Juba esimeses peatükis teeb ta avarii, kui põrutab sõbrale öösel külla minnes vastu mingit posti. Ma ei tea mitu korda raamatu jooksul ärkas ta üles autosignaalide peale ning avastas end vastassuunavööndist või kui mitmel korral ta mingi manöövri tõttu tekitas liikluses ohtliku olukorra. Iga kord käis mul külm jutt sisemusest läbi ning kuigi ma tean, et tegu on väljamõeldud tegelastega, ei saa ma aru, miks keegi midagi ette ei võtnud. Charley oli kõige ehtsam liiklushuligaan ning see oli täielik ime, et ta end või kedagi teist surnuks ei sõitnud. Kindel see, et naine on midagi rohkemat kui tavaline inimene, aga kõigil teistel pole võimet peaaegu võluväel rasketest vigastustest paraneda.
Niisiis, hea ja naljakas raamat, mida kindlasti lugeda soovitan, kuid olge valmis selleks, et peategelane käitub vahepeal täiesti süüdimatult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...