neljapäev, 25. veebruar 2016

"Shade's Fall" - Jamie Begley

4. raamat sarjas "The Last Riders"
Peategelased: Shade ja Lily
Autor: Jamie Begley
Originaalpealkiri: "Shade's Fall"
Kirjastus: Young Ink Press, LLC
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 415
Goodreads

 photo reiting4small.jpg  
Shade on ülbe ja hirmuäratav ning Lily ei taha mehega tegemist teha. Kuid ajapikku saab just Shade'ist isik, kelle juuresolekul  tunneb neiu end turvaliselt ja kaitstuna.
Armas ja malbe Lily on kõik, mida Shade tahab. Kuid kui Lily saab teada tõe The Last Riders eluviisi kohta, leiab neiu, et on nii õest kui ka sõbrast ilma jäänud ja põgeneb. Ootamisest väsinud Shade asub tegutsema, et naine lõpuks ometi endale saada.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Siiani sarja pikim ja vist ka parim raamat.
Shade ja Lily. Ma olen nende lugu juba sarja algusest peale oodanud. Targa mehena hoidis Shade end tagasi, alguses Lily vanuse pärast (üllatus missugune!) ja hiljem Winteri palvel, et Lily saaks ülikooli lõpetada. Ma olen alati jälitaja-tüüpi kangelase peale kisa tõstnud, kuid kummalisel kombel see mind selles loos ei seganud.
Shade sättis end oskuslikult (ja üsna avalikult) Lily ellu ning ma ei tundnud, et ta piiras naise vabadust. Ta oli rohkem nagu kaitsja rollis ning Lily tõesti vajas kaitset, eriti oma mälestuste ja mineviku pärast.Tegelikult oli taas päris huvitav lugeda raamatut, kus mees tahtis tõsist suhet, aga naine kahtles.

Raamatus "Shade's Fall" veetis Shade terve suve Lilyga, et naine teda tundma õpiks. Mulle meeldis, kui aeglaselt ja rahulikult mees asja võttis ja kuidas ta tasapisi naist oma maailmaga harjutas. No ja siis lendas kõik vastu taevast. Lily sai teada, mida reedesed peod endast kujutavad ning kui seksuaalselt vabad klubiliikmed, nende hulgas ka ta oma õde Beth, tegelikult on ning lahkus.
Sellest hetkest alates tuli loosse süngemaid toone. Lily tundis end reedetuna kuna Beth varjas "vaese haavatava Lily" oma elu seda poolt ja tundis, et ta ei kuulu enam sinna. Kui sellele järgnesid veel katsed Lily elu kallale, asus Shade hoogsalt tegutsema ning selle tagajärjel pidi Lily koos Shade'iga klubihoones elama ning nägi aina rohkem mehe domineerivat poolt.
Oli hetki, kus ma kahtlesin Shade'i meetodites ning isegi hetk, kus ma planeerisin mehe mõrva. Arvestades kui ohtlik kaabakas Shade oli, poleks see mul iialgi läbi läinud, aga noh, unistada ikka võib. Kuid mingil veidral, vaid autorile teadaoleval põhjusel Shade'i lähenemine töötas ja tuli Lily tervenemisele vaid kasuks. Suurema osa raamatust ma nautisin peategelaste suhet, sest oma nõudlikkusele vaatamata andis Shade alati Lilyle valikuvõimalusi, küsis naise arvamust ning selgitas oma tõekspidamisi. Ta tõesti hoolis Lilyst ning oli valmis naisele ka kuu taevast alla tooma.
Lily oli vaimustav tegelane - pealtnäha habras ja kaitsetu, kuid terasest selgrooga, sest vaid äärmiselt tugev inimene suutis sellise lapsepõlve üle elada ja leida viisi mõistuse juurde jäämiseks. Mul oli mitmel korral klomp kurgus, kui talle minevik meenuma hakkas. Ja kui lõpuks tõde selgus, siis ma lausa nutsin. Jaime Begley tegi neid stseene kirjutades fantastilist tööd. Raamatus muutus Lily aina enesekindlamaks ning minu üllatuseks oli ta tõeline võrukael. Ma naersin päris mitmel korral, kui selgus, et alati malbe kirikus käiv Lily, oli vaid üks tahk naise loomusest. Lily oli sõna otseses mõttes "nutcracker" ja see, kuidas ta õppis enda eest seisma ning küüsi näitas, oli lahe.
Loomulikult oli selles loos ka teistel klubiliikmetel oma tähtis roll. Nad võisid ju reedeti pidutseda ja olla seksuaalselt äärmiselt vabameelsed, kuid kui Lily neid vajas, käitusid nad perekonnana ja andsid endast kõik, et neidu aidata. Mis minu jaoks oligi kõige tähtsam.
Tempokas, põnev ning üllatuslik jätk sarjale, mis muutub iga osaga aina paremaks.

The Last Riders:
"Razer's Ride"
"Viper's Run"
"Knox's Stand"

NB! Kuigi "Shade's Fall" on sarja "The Last Riders" neljas raamat, soovitan ma lugeda autori raamatuid ilmumise järjekorras, sest kõik Jamie Begley sarjad on omavahel kuidagi seotud. Ja selles maailmas on "Shade's Fall" mitte neljas, vaid hoopis seitsmes lugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...