esmaspäev, 29. veebruar 2016

"King" - Jamie Begley

3. raamat sarjas "The VIP Room"
Peategelased: Evie ja King
Autor: Jamie Begley
Originaalpealkiri: "King"
Kirjastus: Young Ink Press
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 216
Goodreads
 photo reiting3small.jpg 

King on Lily pärast tõsiselt mures. Teades, et Shade on koolitatud tapja, kardab mees, et Shade võib Lily elu hävitada. Nii hakkab ta koguma tõendeid Shade'i mineviku kohta, et noored lahku ajada.
Shade teab, et Kingil on midagi plaanis ja ta palub Evie'l mehel silma peal hoida ning välja selgitada, kas miski mehe minevikust võib tulla Lily't kummitama. Evie nõustub ja läheb Queen City'sse Pennyle külla. Algab  kassi ja hiire mäng, mille käigus peategelased armuvad.

Arvamus:
Goodreadsis jagunevad arvamused kaheks. On need, kes raamatut lugesid ja üldjuhul neile meeldis ning siis see teine leer, kes keelduvad seda lugemast Evie vaadete ja eluviisi pärast.
Mis minu arust on silmakirjalik, sest Razer, Viper, Knox ja Shade olid enne oma kaasadega tutvumist veel "vabameelsemad", magatades mitte ainult klubi naisliikmeid vaid ka neid, kes klubisse "kandideerisid" ja ka neid naisi, kes pidudel käsid. Millegi pärast ei sõima keegi sarja meestegelasi roppude nimedega, vaid hoopis ohatakse ja õhatakse kui toredad "pahad poisid" nad olid. Jajah, ma tean, et üldistan, kuid lugesin just goodreadsis arvamusi ja olen inimeste kitsarinnalisuse ja silmakirjalikuse pärast pahane. Eriti aga nende sõnavara pärast.
Silte on lihtne kleepida ja seda tegi ka King raamatu alguses. Tema arvamus Eviest oli madalam kui inglise muru. Alles siis, kui ta naist tundma õppis ning teada sai, mida Evie üle on elanud ja uskuge mind, seda oli päris palju, hakkas ta naist hindama. Kuigi ka siis suutis King teha mitu apsakat, mida ma nii intelligentse mehe puhul ei osanud oodata.
Evie on mulle sarja algusest peale meeldinud. Ma olin üsna nördinud, kui ta esimeses raamatus Bethile selja keeras, aga pärast tundis ta end nii süüdi, et seda oli kerge andestada. Eriti kui võtta arvesse, et kogu sarja jooksul pole ta sama viga korranud. Sellel naisel on üsna traagiline minevik. Paljud goodreadsi liikmed tänitasid, et Evie magas Shade'iga ja nüüd on ta Kingiga koos ja kui jube see kõik on. Kui nad oleksid raamatu läbi lugenud, siis võibolla polekski kõik nii jube. Evie oli väga lojaalne ja hea sõber ning ma nautisin, kuidas ta tegelaskuju loo jooksul arenes.
Miks mu hinnang siis kõrgem ei ole? Lugu tõesti meeldis mulle, kuid mõningad asjad jäid mind häirima. Evie suhtus enne Kingiga suhte alustamist seksi väga vabameelselt ja ma ei heida talle seda ette. Küll aga kahtlen ma, kas tema minevikku arvesse võttes, on selline käitumine usutav. Võibolla on. Ma tõesti ei tea.
King oli Queen City's kõva tegija ja hoidis kogu linna oma haardes, aga millegi pärast jäi temast kohati äpu mulje. Juba eelmises osas seadis ta Lily elu ohtu. Selles raamatus oli Evie elu kaalul. Ta oli mõnikord nii oma elemendist väljas, et mehest oli lausa hale. Ma tõesti ei taha raamatu kangelasi haletseda.
Mind häiris, et Evie ainsad telefonivestlused olid Shade'iga ja needki olid paarisõnalised. Autor vihjas vaid korra, et keegi klubist hoidis Eviega ühendust. Ma ei oodanudki mitmetunnilisi sentimentaalseid heietusi teemal, kuidas nad kõik Eviet igatsevad, aga ma tundsin, et klubi omamoodi hülgas Evie ja seda kokkuhoidvat tunnet, mida ma eelmistes raamatutes nautisin, selles raamatus lihtsalt polnud.
Loo lõpp jäi natuke lahtiseks, sest raamatu teises pooles linnakesse ilmunud kurjam ei saanud teenitud karistust. Näib, et autoril on plaanis seda teemat jätkata ning kuigi see oli tohutult põnev ja on kindlasti ka järgmises osa, mille ma jõudsin juba osta, tundsin ma sellise ripakil otsa tõttu end petetuna. Sellepärast siis vaid kolm lilleõit.
"King" on tempokas ja huvitav järg, mida ma soovitan kindlasti lugeda ka siis, kui Evie ja King ei ole su lemmiktegelased. The Last Riders'ite lugu areneb edasi, loosse ilmub uus kurikael, kõik endised tegelased liiguvad oma eluga edasi ning üsna palju on vihjeid ka järgmiste paaride kohta. Penny lugu tundub eriti huvitavaks kujunevat. Loodetavasti kirjutab autor selle varsti. :)

Sarja raamatud:
"Teased"
"Tainted"
"King"

NB! Kuigi "King" on sarja "The VIP Room" kolmas raamat, soovitan ma lugeda autori raamatuid ilmumise järjekorras, sest peaaegu kõik Jamie Begley sarjad on omavahel kuidagi seotud. Ja selles maailmas on "King" mitte kolmas, vaid hoopis kaheksas lugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...