neljapäev, 25. veebruar 2016

"Fourth Grave Beneath My Feet" - Darynda Jones

4. raamat sarjas "Charley Davidson"
Autor: Darynda Jones
Originaalpealkiri: "Fourth Grave Beneath My Feet"
Kirjastus: St. Martin's Paperbacks
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 339
Goodreads

 photo reiting5small.jpg

Kuna Charley kolmas juhtum lõppes traagiliselt, on naine viimased kuud kodus istunud, ostukanalist kaupa tellinud ja ennast haletsenud. Lõpuks ei kannata Cookie seda enam välja, sulgeb Charley krediitkaardid ja utsitab naist uut juhtumit võtma. Charley pole päris kindel, kuidas edasi minna kuni ta jutule  tuleb Harper, kes arvab, et teda tahetakse tappa. Naise perekonnaliikmed ja tuttavad väidavad Charley'le, et too on lihtsalt peast segi, kuid mida rohkem grim reaperist detektiiv seda kuuleb, seda kindlam ta on, et Harper räägib tõtt.

Arvamus: 
Tegu on sarja neljanda raamatuga ja kuigi igas loos lahendab Charley juhtumi või isegi mitu, on lugusid ühendavaks jooneks Charley eraelu ja suhe Reyes Farrow'iga. Niisiis ei saa ma just palju ilma spoilerdamata kirjutada.

Minu arust oli tegu siiani sarja parima looga. Charley käitumine pärast läbielatut oli väga reaalne ning see, kuidas ta alguses eitab, et tal on probleem ning loo käigus hakkab endale aru andma, et ta vajab professionaalset abi, oli väga hästi kirja pandud.
Suhe Reyes'iga areneb tasapisi, kuid autor suutis selle huvitavaks muuta, sest vaatamata Reyesi päritolule pole ma temas kunagi tõsiselt kahelnud. Seda kuni praeguse hetkeni. Kindel see, et deemonid on suurimad valetajad ja läbinisti õelad jätised, kuid siiski suutsid nad mu usu loo kangelasse kõikuma lüüa. Ma pole enam Reyes Farrow motiivides kindel ja see muudab kogu loo hoopis põnevamaks.  Ma ei suuda ära oodata, mida järgnevad raamatud toovad. Kas ma juba mainisin, et muretsesin sel kuul endale ka sarja seitsmenda ja kaheksanda osa?
Loosse lisandus uus huvitav tegelane, keda Charley kohtab väga tavatul viisil. Noormees üritab teda nimelt tappa. Nonii, rohkem ei spoilerda. :) Selles loos õnnestub Charleyl isegi Rocketi õega kohtuda. Loodetavasti Blue roll suureneb, sest nad on Rocketiga nii huvitavad tegelased. 
Kui üldse millegi kallal viriseda, siis Swopesi oli loos liiga vähe. Mul on vaja rohkem Swopesi stseene. Ma ei tea miks, kuid mulle meeldib lugeda tema vestlusi Charley'ga.
Kuigi ma olen raamatut varem lugenud, tuli lõpp mulle üllatusena. Ma mäletasin, et olin aastate eest loo lõpus jahmunud, aga ei mäletanud täpselt, mis mul jalad alt lõi. Autori poolt hiilgav käik ja seda mitmel rindel.
Loos oli piisavalt mürglit ja põnevust, kuid ka tõsiseid teemasid, liigutavaid hetki ja paras annus huumorit. Soovitan lugeda.

Sarja raamatud:
"First Grave on the Right"
"Second Grave on the Left"
"Third Grave Dead Ahead"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...