neljapäev, 25. veebruar 2016

"Amulett 1: kivivardja" - Kazu Kibuishi

1. raamat sarjas "Amulett"
Autor: Kazu Kibuishi
Originaalpealkiri: "Amulet, Book 1: The Stonekeeper"
Tõlkija: Mario Pulver
Kirjastus: Pikoprint
Formaat: pehmekaaneline
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi:188
Goodreads 

  Lugemise Väljakutse 2016: pealkiri algab mu eesnime esimese tähega
 photo reiting5small.jpg 
Pärast isa surma kolivad Emily ja Nevin koos emaga vanasse mahajäetud majja, mis kunagi kuulus nende vanavanavanematele. Juba esimesel ööl röövib kombitsatega koletis laste ema. Keldrisse koletisele järgnenud lapsed satuvad veidrasse maailma, kus elavad robotid, koletised ja rääkivad loomad.

Arvamus:
Kuude kaupa vaatasin ma "Amuletti" raamatupoes ja manitsesin end, et olen koomiksite jaoks liiga vana. Siis aga jäin tõbiseks ja leidsin, et oli paras aeg millegi lihtsa ja laheda jaoks. "Amulett" ületas kõik mu ootused.
Ma armastan Kabu Kibuishi kunsti. See näib nii lihtne, kuid on samas kummituslikult kaunis. Esialgu ma lihtsalt keerasin lehekülgi ja imetlesin pilte. Ja kuna tegu on koomiksiga (või peaks seda kutsuma graafiliseks romaaniks?), siis on neid sadade kaupa. Oo jaaa.
Tegelased olid väha lahedad, eriti too torisev robot, kelle repliigid mu pidevalt turtsuma ajasid. Jänes Miskit oli jälle kõige nunnum badass, keda ma raamatutes kohanud olen. Lugu oli huvitav ja üllatas mind mitmel korral, sest ma arvasin, et läheb ühtemoodi, kuid autor valis hoopis teise tee. Ma ei näinud keerdkäike üldse ette. Pealegi oli lugu tunduvalt süngem, kui ma arvasin. Mario Pulveri tõlgitud "müra" ajas mind päris tihti naerma. Seda muidugi heas mõttes. Ootan kannatamatult järgmist raamatut.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...