laupäev, 16. jaanuar 2016

"Sex Piston" - Jamie Begley

1. raamat sarjas "Biker Bitches"
Autor: Jamie Begley
Originaalpealkiri: "Sex Piston"
Kirjastus: Young Ink Press, LLC
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2013
Lehekülgi: 157
Goodreads
 photo reiting3small.jpg 
Sex Pistoni isa oli Destructors MC president, kuid halva tervise tõttu otsustas mees juhiametist loobuda ning kuna klubis polnud meest, kellele ohjad üle anda, ka The Blue Horsemen klubiga liituda. 
Stud on The Blue Horsemen juht ning Destructors klubi oma tiiva alla võtmine pole pooltki nii raske, kui Sex Pistoni ja naise kamba taltsutamine. Mees peab kavaluse abiks võtma ja vaid ka siis võidab ta vaid ühe lahingu, kuid sõda on veel ees. 

Arvamus:
Kuigi see raamat on uue sarja algus, on see tihedalt seotud "The Last Riders" sarjaga ja leiab aset samas maailmas. Sex Piston on algusest peale olnud täiesti pöörane tegelane ning pärast seda raamatut meeldib ta mulle isegi veel rohkem. See, kuidas ta lahendas olukordi nii tööl kui ka kodus oli imeline. Peaaegu igal sammul suutis Sex Piston mind üllatada. 
Kuid raamatus oli ka seda, millest ma aru ei saanud, näiteks peategelaste tulevane elupaik. Samuti tahtsin ma rohkem stseene Studi lastega. See, kuidas Sex Piston nendega ühise keele leidis ja  nende eest hoolitses, oli armas  - sõna, mida Sex Pistoni'ga just sageli ei seosta. 
Samuti ei meeldinud mulle, kuidas Stud Sex Pistoni "suhtesse" meelitas. Tagasi vaadates oli see üsna humoorikas, aga sel hetkel, kui kõik välja tuli, olin ma maruvihane. 
Õnneks oli ka selles loos tunda seda tihedalt üksteist toetava kogukonna tunnet ning mulle meeldis Sex Pistoni perekond ning nende lähedased, kuid samas jaburad suhted. Aga tegelikult igatsesin ma Last Rider'eid. Vähemalt oli Lilyl selles loos oma osa.

Raamatud:
"Sex Piston"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...