laupäev, 30. jaanuar 2016

"Seduce Me" - Ryan Michele

2. raamat sarjas "Ravage MC"
Peategelased: Casey ja G.T.
Autor: Ryan Michele
Originaalpealkiri: "Seduce Me"
Formaat: e-raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 283
Goodreads
Amazon

 photo reiting2-5small.jpg
Casey on aastaid G.T.-sse armunud olnud ning mõned hämmastavad nädalad näib, et mees vastab Casey tunnetele. Kuid siis tõukab G.T. naise eemale ning haavunud Casey lahkub linnast ütlemata, et ootab last. Casey alustab uut elu teises linnas, astub ülikooli ning leiab uusi sõpru. Kuid siis lööb tragöödia naisel jalad alt.
G.T. armastab vaid Casey't, kuid teab, et naine on tema jaoks liiga hea. Nii lasebki tal naisel minna. Kuid kui klubi ja selle liikmeid ähvardab oht ja mees saab tulevahetuses haavata, käsib G.T. õde Harlow Casey'l koju tulla. Naine, kes naaseb, on muutunud ning kuigi ta on valmis mehe voodi veerel istuma, ei ole ta valmis ei unustama ega andestama.


Arvamus:
Mul pole õrna aimugi, miks ma selle raamatu alla laadisin (tegu oli vist mingi sooduspakkumisega), sest sarja esimene osa oli kehvem kui vilets. 
Igatahes lugesin ma seda mingil meelesegaduse hetkel (reede ööl vastu laupäeva, sest torm ei lasknud mul magada) ning õnneks oli see parem kui sarja esimene osa "Ravage Me". Aga nagu paljude hiljuti loetud raamatutega, oli ka "Seduce Me" algus üsna hea, kuid tasapisi hakkas lugu ära vajuma.  Casey, kes alguses tegi kõik, et iseseisvalt hakkama saada, kukkus üsna kiiresti tagasi klubi rüppe ning  mattis enamuse oma soovidest maha. Samuti oli peategelasel kombeks end alavääristada, sest tundis, et temast ei hoolita. Ja kõik vaid seepärast, et klubi polnud talle hüüdnime andnud. Veider.
Kõige rohkem ajas mind segadusse klubi vaenlaste rohkus. Kuna ma lugesin esimest raamatut üsna ammu ning see ei meeldinud mulle, siis ei mäletanud ma ka eriti midagi klubi tegemistest. Seega, kõik need erinevad tüübid, kes Ravage MC peale hammast ihusid, olid minu jaoks lihtsalt hullumeelsed, kelle motiividest ma aru ei saanud. Samuti ei saanud ma aru, kuidas klubi liikmed said rahulikult arutada pea saja mehe õhkulaskmist ning olla siis šokeeritud, kui keegi nende eest töö ära tegi. Ning siis paar nädalat hiljem võtta osa mingist sentimentaalsest kogunemisest. See ühest äärmusest teise kõikumine oli liiga järsk ja jättis tobeda mulje.
Praegu veel ei tea, kas loen ka järgmist osa. Võib ju loota, et kuna teine osa oli tunduvalt parem kui esimene, siis võib kolmas juba päris hea olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...