laupäev, 2. jaanuar 2016

Head uut aastat!

 photo headuutaastat2016.jpg

 Kaunist ja edukat uut aastat!

Siin on siis 2015. aasta kokkuvõte.
Ma lugesin kokku 125 raamatut. Neist kõige pikem oli "Keha" ja kõige lühem "Kuningal on häda". Mul õnnestus ületada Goodreadsi lugemise proovikivi ja vana-aastaõhtul suutsin lõpetada ka Popsugar'i väljakutse. Kõik teised 2015. aasta lugemisplaanid lendasid aga vastu taevast.
Tahtsin lugeda 24 meesautorite poolt kirjutatud raamatut, kuid lugesin vaid 17 raamatut.
10 planeeritud sarjast lõpetasin ma ainult pooled:
Kristen Ashley "Rock Chick"
Simon Holt "Neeljad"
Jeaniene Frost "Night Huntress"
Suzanne Collins "Näljamängud"
Kristen Ashley "The Three Series"
Mul oli plaanis alustada 5 uue sarja lugemist, kuid aastasse mahtus vaid üks:
Diana Gabaldon "Võõramaalane"
Ning iga-aastane huumorikild - ma ei lõpetanud ka sel aastal oma koer kaanel proovikivi. Lugesin vaid kahte raamatut, mille kaanel oli koer.
Mark Haddon "Kentsakas juhtum koeraga öisel ajal"
H. Y. Hanna "Summer Beach Vets: Playing Santa"

 

Suurim üllataja: Stephenie Meyer "Keha"
Tohutu pettumus: Kristen Ashley "The Promise"
Uued autorid: Simon Holt ja Susan Ee (ma lihtsalt ei suutnud ühte valida)
Parim lõpetatud sari: Susan Ee "Penryn and the End of Days"
Huvitavaim alustatud sari: Diana Gabaldon "Võõramaalane"
Kõige veidram raamat: Libba Bray "Iluduskuningannad"





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...