neljapäev, 31. detsember 2015

"Võõramaalane. Kaotatud ja leitud" - Diana Gabaldon

1. raamatu 1. osa sarjas "Võõramaalane" ("Outlander")
Autor: Diana Gabaldon
Originaalpealkiri: "Outlander"
Tõlkija: Lauri Vahtre
Kirjastus: Varrak
Formaat: pehmekaaneline raamat
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgi: 448
Goodreads
Proovikivi: raamat, milles on tehtud TV sari
  photo reiting6small.jpg 
Aasta 1945. Briti armees õena teeninud Claire Randall on teenistusest vabanenud ja veedab oma abikaasaga - kellest sõda ta pikaks ajaks lahutas - romantiliste Šoti mägede vahel teisi mesinädalaid. Paraku satub Claire pahaaimamatult üht iidset, Stonehenge´i-taolist kiviringi uudistades tagasi minevikku. Ühtäkki on ta kistud intriigide, röövkäikude ja klannivaenuste keerisesse aastal... 1743. Ja mitte ainult seda. Peagi on kaheks kistud ka tema süda - kahe täiesti erineva mehe vahel, keda lahutab kakssada aastat.

Arvamus:
Ma armastan seda raamatut ja Diana Gabaldoni loodud võrratuid tegelasi. Maailm, kuhu Claire sattus, oli ühteaegu hirmuäratav kui ka imeline ning haaras mu endasse.
Ma imetlesin Claire'i sihikindlust ja kohanemisvõimet ning mulle meeldis, et autor rääkis taimedest ja ravitsemisest, sest see andis loole ja Claire'i ametile huvitava tausta.
Mägilased olid väga värvikalt kirja pandud ning Jamie võttis põlved nõrgaks. Eriti veel kuna ETV hakkas sarja näitama ning raamatu lugemise ajal oli mul pidevalt silme ees, kuidas loo kangelane räägib ja käitub. Mul on telesarja teine pool siiani vaatamata, sest mul pole olnud aega esimese raamatu teist osa lugeda. Esimese osa lugemisele kulus mul pea kuu, sest tööd oli palju ja lugemiseks jäi vähe aega ning teise osa puhul ei taha ma sama viga teha. Ma tahan sukelduda sellesse maailma ja tulla pinnale alles siis, kui lugu on läbi. Aga selleks pean ma olema õiges meeleolus ning mul peab olema piisavalt vaba aega.
Suurepärane lugemiselamus.

1 kommentaar:

  1. Lõpetasin just esimese osa ja mul on samad emotsioonid. Nii hästi ja värvikalt kirja pandud. Pole liiga palju kirjeldusi ja samas on tõesti kogu aeg pilt toimuvast silme ees. Teine osa juba laual ja läheb varsti lugemiseks.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...