laupäev, 12. detsember 2015

"Vision in Silver" - Anne Bishop

3. raamat sarjas "The Others"
Autor: Anne Bishop
Originaalpealkiri: "Vision in Silver"
Kirjastus: Penguin Publishing Group
Formaat: kõvakaaneline
Ilmumisaasta: 2015
Lehekülgi: 400
Goodreads

Proovikivi: 2015. aastal ilmunud raamat
 photo reiting6small.jpg 
Teised vabastasid vereprohvetid, kuid neil polnud aimugi, milliseid tagajärgi see kaasa toob.  Näib, et nüüd on need noored tüdrukud ja naised veel suuremas ohus kui enne. Nad pole harjunud vabaduses elama, paljud murduvad lõplikult ja otsustavad enesetapu kasuks. Teistel on suuri raskusi kohanemisega, sest uued aistingud koormavad nende meeled lihtsalt üle.
Liikumine Humans First and Last kogub inimeste hulgas aina rohkem hoogu ning selle ninamehed süüdistab kõigis inimesi tabanud probleemides Teisi. Kõige võimsamad Teised hakkavad kannatust kaotama ning paistab, et oma rahulolematusega on inimrass jõudnud hävingu äärele.

Arvamus:
Vaimustav sari. Ma ei jõua neljandat osa ära oodata. Tegelikult on mul "Marked in Flesh" juba ammu ettetellitud. Nüüd tuleb vaid 2016. aasta märtsini kannatada.

"Vision in Silver" oli suurepärane järg. Lugu oli niivõrd kaasahaarav, et ma võtsin raamatu isegi tööle kaasa, kuigi mul pole seal kunagi aega lugeda. Küll aga oli raamat mu laua peal ning terve päev keerlesid mu mõtted Megi, Simoni ja Monty ümber. 
Monty lugu läks seekord eriti hinge. Ma ei hakka sellest pikemalt kirjutama, ütlen vaid, et selles raamatus ilmus Lakeside'i tegelane, keda ma pikisilmi oodanud olen. Meg töötas edasi Lakeside'i postkontoris ja tema sõprus Simoniga oli väga kindel. Kuigi enamus lugejaid viriseb internetis nende suhte tempo üle, siis mulle meeldib kui aeglaselt kõik areneb. Tegu võib ju olla sarja kolmanda raamatuga, kuid Meg on Courtyardis elanud alla aasta. Ta ei ole suhteks valmis, sest ei tunne veel iseennastki. Selleks ta ju vihikusse neid nimekirju koostabki. Ka Simon pole romantiliseks suhteks valmis, eriti veel vereprohvetiga, kes on mõnes mõttes nagu endine narkomaan. Selles osas maadleb Meg pidevalt sooviga end lõigata ning nii mõnelgi korral kas siis tungist eufooriat kogeda või siis vajadusest saada informatsiooni ta seda ka teeb, mis omakorda jälle ajab Simoni endast välja.
See kuidas Lakeside'i politsei üritab kõigest hingest Courtyard'iga häid suhteid hoida on äärmiselt arukas. Monty ülemus on väga huvitav tegelane ning iga raamatuga meeldib ta mulle aina rohkem. Mees aimab üsna hästi millega inimkond silmitsi seisab. Samuti teab ta kui lähedal on häving ning et Lakeside ja selle elanike unikaalne side Courtyardiga võib olla ainus võimalus inimeste päästmiseks.
Selles osas muutus Anne Bishopi loodud maailm suuremaks, sest juttu oli ka teistest vereprohvetitest, nende katsumustest ning loosse lisandusid mõned väga huvitavad tegelased.
Suurepärane raamat - tempokas ja sõnulseletamatult põnev tegevus, originaalne maailm ning huvitavad tegelased. Lugemise vallas oli selle sarja alustamine mu 2015. aasta parim otsus.

Sarja raamatud:
"Marked in Flesh"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...