kolmapäev, 30. detsember 2015

"Two For the Dough" - Janet Evanovich

2. raamat sarjas "Stephanie Plum"
Autor: Janet Evanovich
Originaalpealkiri: "Two For the Dough"
Kirjastus: Simon & Schuster Audio
Formaat: audioraamat
Ilmumisaasta: 2011
Goodreads

 photo reiting4-5small.jpg 
Äsja sõjaväest vabanenud Kenny Mancuso tulistab oma parimat sõpra ning Stephanie Plumi ülesandeks on mees tabada. See pole aga üldsegi nii lihtne, sest Kenny on Joe Morelli sugulane ning ka Joe otsib teda taga.

Arvamus:
Teine raamat oli parem kui esimene. Kui ma esimese raamatu puhul kiitsin pealelugejat, siis C.J. Critt teeb veel paremat tööd kui Lori Petty. Ma kõõksusin naerust, kui Stephanie emaga rääkis. Neil on väga huvitav ema ja tütre suhe. See silma tõmblemine oli halenaljakas ning Stephanie sisemärkused oma perekonna, iseenda ja tuttavate kohta olid äärmiselt vaimukad.

Minu lemmiktegelaseks sai vanaema Mazur, kes on üks tõeliselt vinge mutike. Ja mida kõike ta veel selles raamatus ette ei võtnud.
Joe Morelli ei meeldi mulle eriti. Ta on ennasttäis jobu ning kuidas temast politseinik sai, on mõistatus, sest minu arust ei hiilga ta eriti mõttetegevuse poolest. Hoopis sümpaatsem on Ranger, aga tema roll oli teises osas nii väike, et ma ei saanud raamatut kõrgemalt hinnata.

Kahjuks pole mu sõbrannal rohkem audioraamatuid. Mul on küll neljanda osa e-raamat, aga neid lugusid oli nii lahe kuulata, et ma tahaksin seda ka edaspidi teha. Niisiis pole ma kindel, millal sarjaga jätkan. Küll aga soovitan teistel neid lugeda või veel parem kuulata.

Katkeid raamatust:
“You sure you don't want to go?” Grandma Mazur asked my mother.
“I didn't know Moogey Bues,” my mother told her. “I've got better things to do than to go to a viewing of a perfect stranger.”
“I wouldn't go either,” Grandma Mazur said, “but I'm helping Stephanie with this manhunt. Maybe Kenny Mancuso will show up, and Stephanie will need some extra muscle. I was watching Television, and I saw how you stick your fingers in a person's eyes to slow them down.”
“She's your responsibility,” my mother said to me. “She sticks her fingers in anybody's eyes I'm holding you accountable.”


  “In spite of all the sparring that went on between us, I sort of liked Morelli. Good judgment told me to stand clear of him, but then I've never been a slave to good judgment.”

 “Is that your granny?” Ranger wanted to know.
“Yup. She was checking to make sure Moogey was here.”
“You’ve got a helluva gene pool, babe.”

Sarja raamatud:
"One for the Money"
"Two for the Dough"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...